Спорткар ЗАЗ "Спорт-900" отримав елегантний кузов зі склопластику та двигун від "горбатого Запорожця".
Запорізький автомобілебудівний завод відомий завдяки своїм економним та недорогим моделям, які стали народними автомобілями. Проте підприємство розробляло велику кількість різноманітних авто, які так і не надійшли у серійне виробництво.
Сайт Новини Pro розповість про спорткар ЗАЗ "Спорт-900".
Історія ЗАЗ "Спорт-900"
ЗАЗ "Спорт-900" розроблявся групою інженерів як дешевша альтернатива європейським спорткарам. Ідея створити такий автомобіль з'явилася ще на початку 1960-х років.
Спорткар є саморобним автомобілем, але його зовнішній вигляд розробили професійні дизайнери. Цю модель с самого початку не планували запускати у серійне виробництво.
Загалом з 1963 по 1969 рік було зібрано 6 таких спорткарів. Кожен розробник моделі отримав по одному авто в особисте користування.
ЗАЗ "Спорт-900" миттєво став популярним після публікацій у різних газетах. Умільці тих років навіть почали створювати копії моделі.
Головні особливості ЗАЗ "Спорт-900"
Головною особливістю ЗАЗ "Спорт-900" став його елегантний дизайн. Кузов для спорткара був розроблений з нуля та виготовлений зі склопластику.
Маса кузова разом з рамою становила трохи більше ніж 100 кг. Спорткар був на 125 кг легшим за стандартний "Запорожець".
Попереду розташовані круглі фари. Деякі екземпляри також отримали хромовану решітку радіатора.
Позаду розміщені круглі ліхтарі. З боків знаходилися "зябра" для охолодження двигуна.
В інтер'єрі було розміщено чотири посадкові місця. Задні сидіння підходили лише для дітей та дорослих невисокого зросту.
Інженери не забули й про безпеку спорткара. Передній та задній бампери поглинали більшу частину удару при зіткненні, а інтер'єр оточували дуги безпеки.
ЗАЗ "Спорт-900" був оснащений 746-кубовим двигуном V4 потужністю 23 к.с. і 44 Нм крутного моменту. Він працював у парі з 4-ступінчастою механічною коробкою передач.
Деякі екземпляри оснащувалися 887-кубовим двигуном V4 потужністю 27 к.с. Ця версія моделі могла розвивати швидкість близько 120 км/год.
Також спорткар отримав доопрацьовану підвіску від ЗАЗ-965. Були покращені й гальма моделі.