Як пише Automobilwoche, заяву про банкрутство подав підрозділ Recaro Automotive, який займається автомобільними сидіннями, а Recaro Aircraft Seating, що випускає крісла для літаків, продовжує працювати в колишньому режимі.
Фінансові проблеми не торкнулися і структури компанії, що відповідає за ігрові та офісні меблі.
У Recaro Automotive проблеми почалися вже давно, після того, як її продали приватній інвестиційній компанії у 2020 році. Німецькі ЗМІ пишуть, що співробітникам, яких налічується 215 осіб, навіть доводилося відмовлятися від зарплати, щоб “зберегти економічну стабільність Recaro”.
Однак це, судячи з усього, не допомогло, і 29 липня компанія подала заяву про банкрутство до окружного суду німецького Есслінгена. Ця новина стала несподіваною як для працівників Recaro, так і для профспілки IG Metall.
Carscoops пише, що банкрутство Recaro може обернутися проблемами для автовиробників, що випускають спорткари. Річ у тім, що наразі на ринку немає гідного постачальника гоночних крісел, який міг би швидко замінити Recaro.
Варто зазначити, що Recaro Automotive – не єдина компанія в автомобільній промисловості, яка відчуває фінансові труднощі просто зараз. Із заявою про банкрутство до суду Ротвайля звернувся і виробник коліс BBS, постачальник Porsche, BMW, Mercedes-Benz та інших автовиробників. Повідомляється, що BBS нічим виплачувати зарплату своїм співробітникам, виплати затримують уже два місяці поспіль. Це п’ята подібна ситуація для BBS – компанія опинялася в скрутному становищі в 2007, 2010, 2020 і 2023 роках.