Ви думали, що Євген Клопотенко може популяризувати тільки борщ? Ні, він також може це робити з губками для миття посуду. Хоча з ідеєю кулінара щодо їхнього поїдання можна не погодитися.
Чи любите ви рекламу? Не спішіть відповідати заперечно. Насправді слово “реклама” ми часто асоціюємо з чимось негативним. Але вдалий маркетинг, до якого підійшли з гумором чи оригінальною ідеєю, завжди є цікавим. Навіть якщо зрештою ви не скористаєтеся тим товаром, який просувають, реклама точно запам’ятається. А, може, нею навіть захочеться поділитися! Саме такий підхід обрав Євген Клопотенко, передає Сенсація.
Переможець “МастерШеф” не був би одним із найпопулярніших та найяскравіших шефів України, якби підходив до виконання задачі у звичному стилі. Натомість він вирішив, що вдалою ідеєю буде приготування бісквіта у вигляді губок! Вдалося досить переконливо, і якби не оригінальні губки поруч та трішки надкушені бісквітні, то їх цілком можна було б сплутати. Хоча за це Євген поплатився синім посудом.
До слова, різнобарвний бісквіт чудово підходить для приготування тортів. А якщо сині та жовті варіанти вам не здаються достатньо цікавими, то можна обрати й інші барвники. А отримати їх можна навіть з натуральних продуктів: буряк, морква, чай каркаде, куркума, фіолетова капуста, шпинат та інші складові. Хоча завжди краще обирати саме українські продукти. І такі ідеї завжди можна зустріти на сторінці Євгена.
До слова, ім’я Клопотенка є популярним не лише в Україні. Нещодавній документальний фільм про нашу країну від знаменитого британського актора, гумориста та письменника Стівена Фрая містить згадку шеф-кухаря. Цим Євген похвалився на власній сторінці та зазначив, що це “культурна дипломатія, як вона є”.
І з цим неможливо не погодитися. Бо якби все той же борщ не був важливим, його б не намагалися присвоїти інші. Тому варто любити українську культуру, а також захищати та просувати її на міжнародному рівні.