Безкоштовний трирічний сервіс Connected Services від Mazda починає закінчуватись для деяких клієнтів.
Декілька власників виклали в соціальні мережі своє невдоволення тим, що їм доводиться оплачувати щомісячну підписку на 10 доларів для продовження доступу до таких функцій, як дистанційний запуск двигуна, після того, як їх повідомили, що термін дії безкоштовної пробної версії спливає через 60 днів.
Автовиробник повідомив, що з 2019 року він рекламує Connected Services як безкоштовну трирічну пробну версію, яка вимагає передплати після закінчення терміну дії, включаючи плани, які він продовжив для деяких клієнтів. Крім дистанційного запуску, пакет пропонує дистанційний безключовий доступ, інформацію про стан автомобіля, наприклад рівень палива, сервісні попередження, пошук автомобіля, автоматичний виклик 911 і багато іншого.
Mazda – лише один з кількох автовиробників, які розширюють підписні сервіси в автомобілях, роблячи платними функції, які в минулому вимагали одноразової оплати у місці продажу, наприклад, дистанційний запуск. BMW намагалася стягувати плату за підігрів сидінь, але рівень згоди виявився занизьким, і компанія зіткнулася з різкою реакцією на цей крок. Але це не зупинило Toyota, Audi і навіть Mercedes, котрі засуджували BMW за передплату, від спроб стягувати з людей періодичну плату за певні функції.