Цього дня, 9 жовтня, на Паризькому автосалоні 1919 року дебютувала люксова модель Hispano-Suiza H6.
На Hispano-Suiza H6 встановлювався алюмінієвий шестициліндровий двигун із верхнім розподільним валом, який фактично був половинкою авіаційного двигуна V12. При робочому об’ємі 6,6 л він видавав у різних версіях від 100 до 135 л. с. Машина могла розганятися до 150 км/год.
Ще однією особливістю машини були легкосплавні барабанні гальма з підсилювачем на всіх колесах, що приводяться спеціальним валом від трансмісії. Усе це забезпечувало їм надзвичайну ефективність. Така технологія, застосована вперше в галузі, незабаром почала використовуватися й іншими автовиробниками за ліцензією, зокрема компанією Rolls-Royce.
У 1921 році з’явилася модернізована модель H6B, яка завоювала велику популярність в сегменті розкішних представницьких авто. На підприємстві Hispano-Suiza виготовляли лише шасі. Що ж до кузовів, то їх виготовляли за індивідуальним замовленням на спеціалізованих ательє. За весь час було випущено 2250 од. машин моделі H6B та ще 264 од. – H6C. Остання оснащувалась 8,0-літровим агрегатом у 150 «конячок».