U-News » Здоров'я » Два шматочки цього продукту на день підвищують ризик діабету на 15%
Всі новини

Два шматочки цього продукту на день підвищують ризик діабету на 15%

Нове дослідження виявило дивовижний зв'язок між деякими конкретними продуктами харчування та розвитком діабету. Діабет 2 типу пов’язаний зі способом життя, харчуванням та фізичною активністю.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на дослідження University of Cambridge.

Про що говорить дослідження

Нове дослідження Кембриджського університету виявило дивовижний зв’язок з білком, зокрема обробленим м’ясом і необробленим червоним м’ясом.

У надзвичайно масштабному дослідженні дослідницька група проаналізувала дані про майже два мільйони людей у ​​20 країнах у рамках проекту InterConnect, що фінансується Європейським Союзом, щоб знайти глибше розуміння діабету та ожиріння серед населення.

Проаналізувавши їхні дієти та діагнози, дослідники виявили, що вживання 100 грамів необробленого червоного м’яса щодня, що еквівалентно невеликому біфштексу, було достатнім для підвищення ризику діабету на 10%.

Також виявилося, що лише 50 грамів обробленого м’яса на день, що еквівалентно двом скибочкам шинки, підвищує ризик розвитку діабету 2 типу в наступному десятилітті на 15%.

Висновки були опубліковані в The Lancet Diabetes and Endocrinology journey з рекомендаціями людям скоротити споживання м’яса.

"Наше дослідження надає найвичерпніші на сьогодні докази зв’язку між вживанням обробленого м’яса та необробленого червоного м’яса та вищим майбутнім ризиком діабету 2 типу", - повідомила старший автор, професор Ніта Форухі з епідеміологічного відділу ради медичних досліджень Кембриджського університету.

Якщо говорити про курку, качку та індичку, то шкідливість птиці ще не доведена, тому їх вживання доволі безпечне.

Профілактика діабету

Дієтолог і речник Британської дієтологічної асоціації доктор Дуейн Меллор, який не брав участі в дослідженні, повідомив, що профілактикою діабету буде харчування з достатньою кількістю овочів, фруктів, горіхів, насіння, квасолі, гороху та сочевиці.

Також необхідне помірна або обмежена кількість цільнозернових, м’ясних, молочних продуктів, жиру, солі та цукру.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 549
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 715
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 456
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 277
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 576
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 989
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 725
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 348
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 342
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 976
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 429
«Не вміщається в жодну анкету»: чоловік із найдовшим прізвищем в Україні показав свій паспорт
10 112
Проти тромбів та холестерину: яку кількість імбиру потрібно вживати щодня для захисту судин
8 036
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Любовний гороскоп на тиждень: яким знакам зодіаку пощастить 17–23 серпня
0
Ваш місяць народження може підказати шлях до багатства: що радять астрологи
0
Леся Нікітюк разом із нареченим-військовим показала яскравий фотосет у жовтому «Запорожці»
0
Відома українська співачка здивувала, чому відмовляє у побаченнях і тримає чоловіків на відстані
0
Вони не знають, що таке бідність: 5 імен жінок, яким доля призначила фінансову незалежність
0
Знизьте тиск без ліків: 5 продуктів, які за даними досліджень працюють краще за таблетки
0
NYT: європейці просять Трампа повернути діалог з РФ і вимагають місця за столом переговорів
0
«Я ніколи не була в кращій формі»: 48-річна Ніколь Шерзінгер у неоновому бікіні на Гаваях вразила шанувальників
0
Чому після 50 років звичайного огляду замало: лікарі назвали обов'язковий чек-ап, що рятує життя
0
Було різко і зайве: Полякова виправдалася за порівняння України з концтабором
0
Рідкісне фото на тлі боротьби з деменцією: як Брюс Вілліс виглядає на весіллі доньки в колі родини
0
Відверте зізнання Світлицької: чому її не покликала на весілля Наталка Денисенко
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...