U-News » Здоров'я » Організм зачахне всього за три тижні: вчені розповіли про найшкідливіші продукти
Всі новини

Організм зачахне всього за три тижні: вчені розповіли про найшкідливіші продукти

Харчування є не тільки серйозним способом підзарядитися протягом доби, а й довгостроковим фундаментом нашого організму. 

Однак у всьому його достатку існує кілька продуктів, які здатні дуже швидко похитнути наше здоров'я.

Нове дослідження, проведене Оксфордським університетом, засвідчило, що вживання продуктів з високим вмістом насичених жирів, таких як тістечка, чіпси та гамбургери, може завдати шкоди організму вже через три тижні, навіть без збільшення ваги. Однак інформованість про процеси, що відбуваються в тілі, і методи балансування такого харчування може допомогти уникнути сумних наслідків, пише Mail Online.

Дослідження вчених, опубліковане в журналі Clinical Nutrition, виокремило потенційну небезпеку цих продуктів для здоров'я серця і загального самопочуття. Під час дослідження учасників розділили на дві групи: одна дотримувалася дієти з високим вмістом насичених жирів, а інша споживала корисніші поліненасичені жири, що містяться в таких продуктах, як жирна риба і горіхи.

Протягом 24 днів обидві групи підтримували свою вагу, але різниця в показниках здоров'я була разючою. У тих, хто дотримувався дієти з насиченими жирами, спостерігалося значне погіршення основних показників здоров'я, зокрема, підвищився ризик розвитку серцево-судинних захворювань, а вміст жиру в печінці збільшився на 20%, що підвищило ризик розвитку діабету 2 типу. Крім того, у цих людей приблизно на 10% підвищився рівень загального холестерину і ЛПНЩ, відомого як "поганий" холестерин.

У групі, яка споживала поліненасичені жири, навпаки, спостерігалося помітне поліпшення здоров'я. Рівень холестерину знизився приблизно на 10%, а запаси енергії в серцевому м'язі збільшилися. Нікола Срнич, провідний дослідник, підкреслив, що тип споживаних жирів, а не їхня кількість, відіграє вирішальну роль у впливі на здоров'я серцево-судинної системи. Срнич звернув увагу на швидкі негативні зміни, пов'язані з дієтами з високим вмістом насичених жирів, зазначивши, що вони можуть проявитися вже через три тижні.

Для підтримання збалансованого харчування Національна служба охорони здоров'я Великої Британії рекомендує вживати в їжу крохмалисті вуглеводи, як-от цільнозерновий хліб, рис і макарони, у поєднанні з щонайменше п'ятьма порціями фруктів і овочів щодня. Також рекомендується обмежити споживання насичених жирів до 20 г для жінок і 30 г для чоловіків на день. Споживання ненасичених жирів з таких джерел, як риба, горіхи та деякі види олій, може значно поліпшити здоров'я серця.

Роблячи усвідомлений вибір продуктів харчування, люди можуть краще контролювати рівень холестерину і знизити ризик розвитку хронічних захворювань, таких як хвороби серця і діабет 2 типу, що може врятувати мільйони життів, вважають автори.

Фокус


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 789
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 496
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 435
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 207
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 689
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 664
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 583
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 539
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 300
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 281
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 470
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 350
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 149
"Ти мене кохаєш?": як одне нав'язливе питання може швидко зруйнувати стосунки
0
Відомий український ведучий після звільнення від служби в ЗСУ висловився про еміграцію
0
Іво Бобул здивував різким схудненням: як зараз виглядає 72-річний артист
0
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
0
Ринок чи магазин: лікар назвав плюси та мінуси кожного місця продажу полуниці
0
Епоха «куль для боулінгу» минула: чому жінки масово позбуваються великих імплантів заради «грудей балерини»
0
Названо супер-насіння, яке омолоджує шкіру, чистить судини та заспокоює нерви
0
Власників собак можуть оштрафувати на пляжі: за що доведеться платити
0
Астрологиня назвала знаки зодіаку, які люблять вирощувати квіти
0
Українець розкрив правду про зарплати у Швеції: яку суму потрібно мати для комфортного життя
0
Українського актора впізнали за кермом таксі та злили в мережу
0
Ні слова про любов: Шерон Стоун розповіла про складні стосунки з мамою
0
Секрети гігантської цибулі: чим підживити грядки для рекордного врожаю
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...