Багато автомобілістів досі вірять у міф, що турбовані мотори не такі надійні порівняно зі звичайними «атмосферниками».
За словами моториста, ця думка помилкова. Стереотип про те, що наддувні агрегати ненадійні виник ще на початку 80-х років минулого століття. Тоді подібні двигуни тільки почали з’являтися. А ось про сучасні двигуни такого сказати не можна.
У оснащення сучасних наддувних агрегатів входять посилені шатуни та поршні, а також ефективна система охолодження днища поршнів. Крім того, у них використовується спеціальна головка блоку циліндрів. А при виготовленні механізму газорозподілу виробники використовують матеріали, стійкі до високих температур. Ще двигуни стали менше схильні до такого явища, як «турбояма». Його усунули за рахунок застосування подвійного чи потрійного наддуву. А через те, було зменшено діаметр роторів турбіни, машини з такими моторами стали краще розганятися.
Окремо фахівці зазначають, що наддувні агрегати не є «ненажерливими» порівняно з атмосферними ДВЗ з аналогічною потужністю. Навпаки, вони витрачають на 15-30 відсотків менше горючої суміші. Зрештою, сучасні турбомотори можуть продовжити роботу навіть після поломки системи наддуву.
Якщо це станеться, електроніка просто обмежить функціонування двигуна до мінімальних потужностей та оборотів. Водночас на «приборці» загориться відповідний значок Check Engine. Ще в турбовані агрегати не завжди необхідно заливати високооктанове пальне.