Нове партнерство GM та Hyundai може стати революційним в ідустрії.
Оголошення про партнерство між американською GM та південнокорейською Hyundai сколихнуло автомобільний світ. Компанії підписали Меморандум про взаєморозуміння, щоб дослідити широкий спектр можливостей співпраці в галузі електромобілів і за її межами, повідомляє Мета.
Ця знакова угода є стратегічним зрушенням в автомобільному ландшафті, де навіть традиційні конкуренти визнають необхідність співпраці в умовах стрімкої революції електромобілів. І GM, і Hyundai незалежно один від одного прокладали шляхи на ринку електромобілів (і порівняно успішно), але це нове партнерство могло б посилити їхні зусилля та кардинально змінити форму галузі.
Для GM це партнерство являє собою можливість використовувати досвід та інновації Hyundai у сфері електромобілів, особливо коли мова йде про доступні та ефективні електромобілі. Hyundai, з іншого боку, може отримати доступ до великих виробничих можливостей і глобального охоплення GM, що дозволить їй збільшити виробництво та розширити свою частку на ключових ринках.
Сфера дії Меморандуму про взаєморозуміння є амбітною, вона включає спільну розробку продукції, виробництво та майбутні технології чистої енергії. Це може призвести до спільної розробки нових моделей електромобілів і силових агрегатів, що потенційно дасть початок цілого нового покоління доступних, високопродуктивних електромобілів.
Обидві компанії мають намір вивчити способи оптимізації своїх ланцюгів постачання, включаючи постачання ключових компонентів, таких як батареї, сировина та сталь. Одне лише це може виявитися важливим для усунення вузьких місць у ланцюзі поставок, які перешкоджають виробництву електромобілів, і знизити витрати для обох компаній.
Мері Барра, генеральний директор і голова GM, підкреслила взаємодоповнюючі сильні сторони двох компаній і потенціал для розкриття нових рівнів інновацій та ефективності. Виконавчий голова Hyundai Motor Group Еуісун Чунг підтримав цю думку, підкресливши можливість підвищити конкурентоспроможність, підвищити економічну ефективність і забезпечити більшу цінність для клієнтів завдяки поєднанню досвіду та технологій.
Хоча Меморандум про взаєморозуміння окреслює широкий спектр потенційних можливостей для співпраці, важливо зазначити, що процес оцінки цих можливостей і досягнення обов’язкових домовленостей все ще перебуває на початковій стадії. З усім тим, як GM, так і Hyundai висловили свою прихильність рухатися вперед, припускаючи, що ми можемо побачити конкретні події в найближчому майбутньому.