Навіть у найякісніших і найдовговічніших автомобілях є елементи, які мають сильні вразливості, що проявляються з часом.
Експерти звертають увагу на низку гумових виробів, які потребують особливого догляду і контролю.
«Гармошка» ШРКШа
Шарнір рівних кутових швидкостей (ШРКШ) є одним з найдорожчих елементів сучасного авто. Пошкодження його гофрованого чохла призводить до прискореного зносу шарніра, оскільки мастило з нього вимивається, набиваючись брудом і піском. Міняти цю деталь також складно і дорого, тому рекомендується не доводити до її розриву.
Пильовики амортизаторів
Верхня частина амортизаторів, як правило, захищена гумовим чохлом. Він пошкоджується не часто, але якщо це відбувається, то наслідки можуть бути серйозними – аж до пошкодження і заміни амортизаторів.
Пильник кульової опори
Гумовий елемент кульової опори рветься також не часто, але буває, що за нього чіпляється гілка, дріт або арматура на дорозі, що змушує міняти весь шарнір, оскільки окремо пильник знайти складно.
Пильник рульового наконечника
Як і в попередніх випадках, ресурс цієї деталі вельми великий, але випадки передчасного пошкодження все ж мають місце бути. І знову міняти гумовий елемент без заміни шарніра мало хто візьметься.
Гофра рульової тяги
Протилежний кінець рульової тяги також може мати гофрований чохол, який захищає його від ушкодження і забруднень. Зазвичай він рветься від старості, але може бути пошкоджений внаслідок механічного впливу.