Серед численних проблем, що китайські автомобілі регулярно підкидають своїм власникам, є одна, на яку чомусь зовсім не звертають уваги. Водночас її ігнорування може коштувати дуже дорого.
Йдеться про моторну оливу, що заливається виробником. Її якість настільки сумнівна, що потребує заміни практично відразу після покупки автівки.
Річ у тім, що в Китаї немає власної системи допусків до застосування моторних олив, на відміну від ЄС та США. Тому відсутність чіткої системи допусків та стандартизації закономірно викликає сумніви щодо якості місцевих олив.
Тому фахівці рекомендують замінювати моторну оливу на новому «китайці» відразу після його покупки, особливо якщо ви плануєте активно використовувати автомобіль. Тим більше, що й самі китайські автовиробники рекомендують проводити першу заміну оливи через 1000-3000 км пробігу.
Отже, заміна моторної оливи навіть на зовсім новому китайському автомобілі – це не даремне витрачання коштів, а хороша практика.