Зазначається, що це авто буде довго радувати свого власника.
Водіям, які бажають отримати спортивний місткий седан за невисокою ціною, експерт рекомендує звернути увагу на конкретну модель. Йдеться про BMW 3-Series G20.
Видання Express пише, що Адам Морріс і Джим Галл ведуть канал ReDriven на YouTube, де дають поради для вигідних придбань. В одному з останніх відео Адам стверджує, що BMW 3-Series G20 чудове авто.
"Якщо говорити про те, чи варто взагалі купувати G20 3-Series, то якщо у вас є кілька тисяч доларів, відкладених на чорний день, то так, вам варто її купити. Уникайте дизельних двигунів, оскільки бензинові кращі в усіх відношеннях, уникайте надмірних витрат на обслуговування і, звісно, ретельно все перевірте перед покупкою, але знайдіть правильну 3-Series, і це буде чудове авто", - радить експерт.
Представлений у жовтні 2018 року, G20 є останньою ітерацією лінійки седанів і універсалів BMW 3-Series і вирізняється характерним для німецького бренду стилем, як-от розширені решітки радіатора спереду та скульптурні лінії на дверях.
Водіям пропонується широкий вибір бензинових, дизельних і гібридних варіантів, а шестициліндрова модель M340i здатна розганятися від 0 до 62 миль/год лише за 4,6 секунди.
У той час як ціна нового BMW 3-Series становить від 40 220 фунтів стерлінгів, а це трохи більше ніж 2 мільйони гривень, водії можуть придбати уживане авто менш ніж за 10 000 фунтів стерлінгів, а це трохи більше ніж 500 тисяч гривень.
Сівши за кермо, Адам зазначив, що трансмісія може бути жорсткувата в спортивному режимі на низьких швидкостях, але BMW відрізняється дуже приємними відчуттями від водіння.
"Якщо говорити про проблеми в управлінні, то їх не так багато. Кілька власників зазначили, що радіус розвороту не найкращий, але це не так важливо. Трансмісія в спортивному режимі може трохи бентежити в місті, деякі перемикання можуть бути трохи різкими. При цьому в M340i двигун із системою повного приводу неймовірно ефективний", - пояснив автоексперт.
Зі свого боку механік Джим Халл порадив автолюбителям перевірити витоки оливи та охолоджувальної рідини перед покупкою.
"Найпоширеніша проблема, з якою ви зіткнетеся, - це витік оливи з корпусу масляного фільтра або витік охолоджувальної рідини з цієї ж частини. Вони зроблені з пластику, тому слабкі і часто протікають", - зазначив механік.
При цьому він вказав, що схожа історія з витоками охолоджувальної рідини з термостата і водяних насосів.