Не всі готові викласти значну суму для покупки нової машини.
А деякі водії просто не готові пересідати на «китайців», віддаючи перевагу вживаним моделям японського, німецького чи корейського виробництва.
При виборі вживаного автомобіля особлива увага направлена на показання одометра. Фахівець з підбору авто розповів, з яким пробігом краще брати ТЗ.
Експерт зазначає, що при виборі машини необхідно звернути увагу не тільки на її пробіг.
Річ у тому, що на спеціалізованих сайтах періодично зустрічаються оголошення про продаж автомобіля у віці трьох років, цифри на одометрі якого не перевищують 10-15 тисяч кілометрів.
Найчастіше такий малий показник свідчить, що пробіг був скручений його власником.
З іншого боку, експерт також радить остерігатися придбання трирічних машин, які вже встигли відкатати 150 і більше тисяч кілометрів пробігу.
Як правило, подібні автомобілі використовувалися в комерційних потребах або таксі.
Якщо говорити про прийнятні показники, то для машини трирічної давності нормальним буде пробіг 50-60 тисяч кілометрів.
У разі купівлі транспортного засобу, який зійшов з конвеєра виробника п’ять років тому, то в нормі він має проїхати до цього часу близько ста тисяч. Передбачається, що кожного року автомобіль долає приблизно 15-25 тисяч кілометрів. Це – середньостатистичний показник.
Зрозуміти, який реальний пробіг у вживаної машини допоможе історія її технічного обслуговування. Причому вона має бути підтверджена офіційним дилером. Якщо подібну інформацію отримати неможливо, то варто скористатися допомогою фахівця, який проведе зразкову оцінку, ґрунтуючись на стані кузова та салону транспортного засобу.
Що стосується інтер’єру, явними ознаками того, що автомобіль інтенсивно експлуатувався своїм власником, стануть потерті крісла, ручка КПП та педалі, поганий стан ременів безпеки, подряпини на дверних ручках та різних клавішах.
Крім того, варто подивитися на стан ЛКП. А саме, звернути увагу на наявність пошкоджень, сколів на передньому бампері та капоті. Також помітно будуть зношені гальмівні диски.
За наявності люфту дверей та подряпаного лобового скла на машині, пробіг якої складає 50 000 кілометрів, можна сміливо говорити про те, що показання на одометрі були зменшені.
При цьому потрібно розуміти, що продавець усіма силами маскуватиме вищезгадані дефекти.
Тому візуального огляду буде недостатньо. Найкраще перед покупкою провести діагностику транспортного засобу. Бажано залучити до цього кваліфікованого спеціаліста.
Це допоможе значно заощадити гроші, оскільки відновлення машини може коштувати круглу суму.