Клапани газорозподільного механізму (ГРМ) виконані з термостійких матеріалів і розраховані на роботу в камері згоряння, де температура може досягати 2500 °C.
Однак іноді неправильна поведінка водіїв призводять до того, що ці елементи прогорають і виходять з ладу набагато швидше, ніж зазвичай. Досвідчений автомеханік назвав чотири найтиповіші помилки автомобілістів, які провокують цю проблему.
Використання низькоякісної моторної оливи
Нерідко автомобілісти, прагнучи заощадити, використовують дешевий лубрикант, який не виконує своїх захисних функцій щодо внутрішніх компонентів двигуна. У підсумку на сідлах і тарілках клапанів відкладається сірка, що погіршує їхню рухливість і знижує швидкість їхнього охолодження. Зрештою це і призводить до прогорання клапанів.
Використання низькооктанового палива
Паливо з низьким октановим числом має високий ступінь детонації. Це призводить до швидких міні-вибухів і різкого зростання температури в камері згоряння. Подібні умови провокують поступове руйнування клапанів.
Якщо міняти свічки запалювання невчасно, то вони дають слабку іскру, що зі свого боку погіршує згоряння паливоповітряної суміші. Це призводить до високих ударних навантажень на клапани, що в кінцевому підсумку спричиняє їхню деформацію.
Встановлення ГБО
Під час встановлення газобалонного обладнання в автомобілі слід приділяти особливу увагу його правильному налаштуванню. Якщо це зробити неправильно, то паливоповітряна суміш буде бідною, що зі свого боку порушить роботу двигуна і буде викликати тривале горіння суміші та перегрів клапанів.