U-News » Здоров'я » Названий солодкий продукт, який піднімає настрій і захищає кишечник
Всі новини

Названий солодкий продукт, який піднімає настрій і захищає кишечник

Будь-якому завзятому поттероману напевно відома сцена з “Гаррі Поттера і в’язня Азкабану”, в якій професор Люпин дає Гаррі шматочок шоколаду після зустрічі з жахливим дементором. “З’їж це, – каже він. – Ти відчуєш себе краще”.

Але чи існують якісь наукові підстави для такої заяви? Ну, якщо вірити даним дослідження, опублікованого недавно в журналі харчової біохімії (Journal of Nutritional Biochemistry), з’їсти шоколад для поліпшення настрою — дійсно розумна порада. А ще цей продукт дивно корисний для нашого здоров’я.

В ході рандомізованих контрольних досліджень за участю дорослих людей у віці від 20 до 30 років вдалося з’ясувати, що темний шоколад з 85-відсотковим вмістом какао покращує настрій і стан кишечника. Учасників випробувань розділили на дві групи. Одній групі давали темний шоколад з 70-відсотковим вмістом какао, а другий — з 85-відсотковим вмістом.

Вони їли шоколад щодня протягом трьох тижнів. Наприкінці експерименту учасників перевірили за шкалою позитивного і негативного впливу, яка дозволяє відстежувати щотижневі емоційні зміни у пацієнтів. У тієї групи, якій давали шоколад з 85-відсотковим вмістом какао, негативний вплив знизився більше, ніж у групи, що харчувалася шоколадом з 70-відсотковим вмістом.

Вчені пішли ще далі в своєму аналізі впливу темного шоколаду на настрій і досліджували, як його споживання впливає на мікрофлору кишечника.

Щоб Ви краще розуміли ситуацію, слід сказати, що численні дослідження вказують на зв’язок між психічним здоров’ям і станом кишечника. Згідно з повідомленнями видання Harvard Health, продукти глибокої переробки з хімічними добавками негативно позначаються на стані корисних бактерій в кишечнику і навіть збільшують ризик захворювань.

З іншого боку, наукова робота, опублікована в журналі “Молекулярна психіатрія” (Molecular Psychiatry), показала зв’язок між здоровим харчуванням і захистом від депресії. До такого здорового харчування можна віднести традиційну середземноморську дієту, в якій багато протизапальних елементів і корисних для кишечника продуктів.

Щоб у вас був здоровий кишечник, в раціоні має бути достатня кількість продуктів з пребіотиками і пробіотиками. Пребіотики дає клітковина, яка служить їжею для “дружніх” бактерій в кишечнику і допомагає вашій травній системі залишатися здоровою і добре функціонувати.

Продукти з пробіотиками містять живі корисні бактерії, а також дріжджі, які корисні для травної системи: вони допомагають покращувати і відновлювати флору кишечника (бактерії, що живуть в шлунково-кишковому тракті).

Темний шоколад служить пребіотиком для кишечника, так як в ньому багато клітковини. За даними Міністерства сільського господарства США, у випадку темного шоколаду з 70-85-відсотковим вмістом какао на одну стограмову плитку припадає 11 грамів клітковини.

Чим вище вміст какао, тим більше в шоколаді клітковини – і тим більше пребіотиків, якими харчується ваша кишкова флора.

Так що послухайте добру пораду: якщо у вас поганий настрій і хочеться чогось солодкого, з’їжте трохи темного шоколаду. Ви дійсно відчуєте себе краще.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 758
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 475
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 396
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 163
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 675
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 644
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 577
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 533
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 277
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 272
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 459
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 316
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 137
Іво Бобул здивував різким схудненням: як зараз виглядає 72-річний артист
0
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
0
Ринок чи магазин: лікар назвав плюси та мінуси кожного місця продажу полуниці
0
Епоха «куль для боулінгу» минула: чому жінки масово позбуваються великих імплантів заради «грудей балерини»
0
Названо супер-насіння, яке омолоджує шкіру, чистить судини та заспокоює нерви
0
Власників собак можуть оштрафувати на пляжі: за що доведеться платити
0
Астрологиня назвала знаки зодіаку, які люблять вирощувати квіти
0
Українець розкрив правду про зарплати у Швеції: яку суму потрібно мати для комфортного життя
0
Українського актора впізнали за кермом таксі та злили в мережу
0
Ні слова про любов: Шерон Стоун розповіла про складні стосунки з мамою
0
Секрети гігантської цибулі: чим підживити грядки для рекордного врожаю
0
Аліна Гросу вперше показала обличчя сина: на кого схожий Марк-Габріель
0
64-річна зірка "Району Мелроуз" Локлір публічно зізналася у коханні новому бойфренду
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...