U-News » Здоров'я » З чим треба пити чай, аби знизити артеріальний тиск: дослідження науковців здивує
Всі новини

З чим треба пити чай, аби знизити артеріальний тиск: дослідження науковців здивує

Вживання шоколаду та чаю може бути корисним для серцево-судинної системи. Сполука флаван-3-оли, що міститься в напої та цих солодощах може допомогти знизити кров'яний тиск.

Про це свідчать результати дослідження європейських вчених, повідомляє Verywellhealth.

У дослідженнях взяли участь дані 5205 осіб з серцево-судинними захворюваннями, гіпертонію, діабет, а також тих, хто не мав жодних з цих захворювань.

“У людей з підвищеним артеріальним тиском або гіпертензією ступінь зниження тиску був подібним до того, якого можна було б очікувати від спеціальних таблеток”, - розповів професор серцево-судинної медицини в Університеті Суррея Крістіан Хайсс.

З його слів, у людей з низьким кров'яним тиском спостерігалося лише дуже незначне зниження артеріального тиску.

Дієтолог Кевін Парк наголошує, аби відчути користь флаван-3-олів потрібно регулярно додавати до свого раціону продукти, які місять його. Натомість від споживання шоколаду або чаю користь може з’явитися за 4-8 тижнів, згідно з дослідженням.

За словами науковців, середня доза флаван-3-олів, споживана учасниками дослідження, становила близько 500-600 міліграмів на день.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 582
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 373
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 262
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
12 563
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 588
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 553
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 534
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 459
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 204
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 382
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 201
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 012
Медики назвали популярні продукти, які небезпечні для серця
9 656
Аліна Гросу вперше показала обличчя сина: на кого схожий Марк-Габріель
0
Де категорично не можна садити фруктові дерева: 5 місць, які занапастять ваш сад
0
Стало відомо, на яких умовах Європа готова замирити Україну з Росією
0
Камалія опинилася у кареті "швидкої" й назвала причини погіршення здоров’я
0
Саме вони найчастіше знаходять справжнє кохання: рейтинг знаків Зодіаку
0
"Лицемірка": Єфросиніна оригінально прокоментувала зустріч з Поляковою після скандалу
0
Жінка вийшла заміж за незнайомця заради розваги: через 27 років вона розповіла про наслідки
0
"Це помилка": соліст відомого гурту відповів, чому шкодує про участь в "Х-Факторі"
0
Покійний чоловік “залишив” родині майже 60 млн гривень: неймовірна історія виграшу в лотерею
0
Названо ознаки, які можуть вказувати на наближення удачі: на що радять звернути увагу
0
Могилевська випадково засвітила чоловіка на відео та показала сюрприз для нього
0
Зірка "МастерШефа" Мартиновська різко відреагувала на критику її нової зовнішності: фото до та після
0
Довге бадилля у картоплі: добре це чи погано і навіщо раніше його притоптували
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...