U-News » Здоров'я » Експерти пояснили, чому чоловікам слід обмежити вживання алкоголю до однієї порції
Всі новини

Експерти пояснили, чому чоловікам слід обмежити вживання алкоголю до однієї порції

Якщо ви вирішили випити алкогольний напій, найкраще обмежитися одним келихом в день.

Це нова порада, яку рекомендують експерти для американських дієтичних посібників для американців, які планується оновити. У керівних принципах говориться, що чоловікам слід обмежитися двома напоями в день, а жінкам – тільки одним. Ця порада діє з 1990 року.

Комітет експертів зазначив, що немає достатніх доказів на підтримку різних рекомендацій щодо алкоголю для чоловіків і жінок, і що дослідження підтримують посилення обмежень для чоловіків.

“Наше колективне здоров’я було б краще, якби люди менше пили. Багато людей неправильно тлумачать нинішню пораду, кажучи, що їм слід випивати один або два напої в день. Обмеження призначені для людей, які вже п’ють. У головних принципах говориться, що люди, які не п’ють, не повинні починати.”,- сказав доктор Тімоті Наїмі, дослідник алкоголю в Бостонському університеті і один з експертів Комітету, скликаного федеральними чиновниками.

Запропоновану пораду не слід інтерпретувати як таку, що відсутність випивки в четвер означає, що ви можете випити два в п’ятницю, сказав Наїмі. Один напій еквівалентний приблизно одній банці пива або келиху вина.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 535
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 348
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 245
Побачили померлих уві сні: психологи розкрили, що це означає насправді
11 895
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 569
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 537
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 513
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 438
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 183
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 365
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 168
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
10 167
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
9 991
Стало відомо, на яких умовах Європа готова замирити Україну з Росією
0
Камалія опинилася у кареті "швидкої" й назвала причини погіршення здоров’я
0
Саме вони найчастіше знаходять справжнє кохання: рейтинг знаків Зодіаку
0
"Лицемірка": Єфросиніна оригінально прокоментувала зустріч з Поляковою після скандалу
0
Жінка вийшла заміж за незнайомця заради розваги: через 27 років вона розповіла про наслідки
0
"Це помилка": соліст відомого гурту відповів, чому шкодує про участь в "Х-Факторі"
0
Покійний чоловік “залишив” родині майже 60 млн гривень: неймовірна історія виграшу в лотерею
0
Названо ознаки, які можуть вказувати на наближення удачі: на що радять звернути увагу
0
Могилевська випадково засвітила чоловіка на відео та показала сюрприз для нього
0
Зірка "МастерШефа" Мартиновська різко відреагувала на критику її нової зовнішності: фото до та після
0
Довге бадилля у картоплі: добре це чи погано і навіщо раніше його притоптували
0
Як безпечно та ефективно позбутися плісняви на стінах і стелі в квартирі
0
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...