Роком раніше прибуток PewDiePie склав 12 мільйонів. Як зазначає Forbes, 20% зростання доходу пояснюється не тільки збільшенням популярності його каналу, але і публікацією книги. Вона розійшлася тиражем більше 100 тисяч екземплярів.
На другому місці в списку – відеоблогер Atwood, який заробив 8 мільйонів доларів. Порівняно з минулим роком дохід блогера виріс на 70%. Усього в рейтингу найбагатших відеоблогерів Forbes десять позицій. Учасники списку в сукупності заробили понад 70 мільйонів доларів.
Замикає трійку лідерів стендап-комік Ліллі Сінгх, у якої більше 10,2 млн глядачів. За підрахунками Forbes, її статки зросли з $2,5 до $7,5 млн. Вона заробляє в основному на продажу продукції під власним брендом – наприклад, блиску для губ Singh.
До п’ятірки рейтингу також увійшли Ентоні Падилла та Ієн Хікокс, відомі як дует Smosh. За рік вони спустилися з другого на четверте місце, заробивши $7 млн. Далі йде пекар Розанна Панзіно, чий статок, за оцінкою Forbes, зріс з $2,5 млн до $6 млн.
До списку Forbes також увійшли правозахисник і ЛГБТ-активіст Тайлер Оклі ($6 млн), блогер Марк Фішбах, який спеціалізується на відеоіграх і відомий як Markiplier ($5,5 млн), комік Ерман Гармендія (HolaSoyGerman, $5,5 млн), комедійний дует Rhett & Link ($5 млн) і комік Коллін Баллінгер (ведуча каналу PsychoSoprano, $5 млн).
У період з 1 червня 2015 року по 1 червня 2016 року загальні статки 12 найбільш високооплачуваних YouTube-блогерів зросли на 23% і досягли $70,5 млн. Під час складання рейтингу Forbes використало дані маркетингової компанії Nielsen Media Research, сервісу IMDB, а також інформацію з відкритих джерел. Усі суми вказані після вирахування витрат і податків.
Як заробляють на YouTube
Зазначені вище суми заробітків відеоблогерів – «чисті» гроші, які вони отримують «на руки» після вирахування комісії YouTube за показ реклами. Остання складає 45%.
Підключити партнерську програму Youtube Partners може будь-який власник каналу після того, як кількість його зареєстрованих глядачів перевищить мінімально встановлену.
Google, якому належить YouTube, продає рекламу і розміщує її на завантажених користувачами відео, показуючи її в середньому раз на 10 переглядів. Кожен канал на YouTube має CPM – це медіапоказник вартості тисячі переглядів. Вона сильно варіюється залежно від контенту і популярності відеоблогера – від $0,5 до $10. Саме із цих грошей YouTube забирає свою комісію 45%.