U-News » Здоров'я » Експерт назвав 5 найкращих продуктів для здоров’я суглобів
Всі новини

Експерт назвав 5 найкращих продуктів для здоров’я суглобів

З віком суглоби зношуються, а великі навантаження та погане харчування лише посилюють проблему.

Якщо ж ви включите ці п’ять продуктів до свого раціону, то довше збережете суглоби здоровими.

Желатин

Желатин – це білкова субстанція, частково гідролізований колаген, який одержують шляхом переробки тваринного матеріалу: шкіри, кісток та сполучних тканин тварин.

Згідно дослідженню вчених з лабораторії функціональної молекулярної біології Кіта Бара, желатин містить поживні речовини, які необхідні тілу для виробництва колагену – білка, який підтримує еластичність шкіри, сполучних тканин та кісток.

Дослідники перевірили вплив желатину на організм за допомогою учасників, які отримували желатинові добавки перед тренуванням, та на штучно вирощених у лабораторії зв’язках. В обох випадках желатин збільшив виробництво колагену, завдяки чому сполучні тканини стали міцнішими та еластичнішими.

Желатин можна споживати у складі желе, заливного, супів, цукатів, десертів. Щоб не перевищувати калорійність раціону, можна приймати желатин у вигляді добавки. Добре поєднувати желатин із вітаміном С. Він також необхідний організму для виробництва колагену.

Ягоди

В ході дослідження, проведеного медичним центром університету Бостона, було виявлено, що всього 10 вишень на день захищають людину від нападів подагри – захворювання суглобів і тканин, пов’язаного з порушенням обміну речовин. При споживанні 10 вишень ризик виникнення нападу знижувався на 35%.

Вишня також усуває симптоми остеоартриту – дегенеративного захворювання суглобів, у якому уражається хрящ. Дослідники з медичного центру у Філадельфії

з’ясувал, що пацієнти з остеоартритом, які споживали 453 гр вишневого соку на день протягом шести тижнів, відчували себе набагато краще: зменшилися болі, відновилася функціональність суглоба. Крім того, в учасників знизився рівень С-реактивного білка – індикатора запалення.

Ще одна причина додати ягоди до свого раціону — високий вміст еллагової кислоти, яка має властивості антиоксиданту і знижує запалення, що може мати благотворну дію під час артриту суглобів. Великий відсоток еллаговой кислоти міститься у суниці, малині, ожині, полуниці.

Гранат

Гранатовий сік знижує запалення суглобів при остеоартрозі. У рамках дослідження користі граната для здоров’я людини було доведено, що екстракт гранату, багатий на поліфеноли, пригнічує активацію цитокінів ІЛ-1 і ФНП-α, які відповідальні за виникнення запалення.

Також у ході одного дослідження було доведено, що гранатовий екстракт знижує ризик виникнення артриту у мишей, а в хворих зменшує запалення суглоба і рівень прозапальних цитокінів ІЛ-6.

Жирна риба

За рахунок ненасичених жирних кислот омега-3 сполучні тканини зберігають еластичність, підтримується здоров’я суглобового хряща та якість внутрішньосуглобового мастила.

Дослідження показали, що риб’ячий жир допомагає зменшити біль при артриті та знизити тривалість ранкової закріпаченості суглобів. Вчені зробили висновок, що деякі пацієнти можуть замінити звичайні препарати на добавки риб’ячого жиру і не відчувати болю.

Багато омега-3 жирних кислот міститься в чорній та червоній ікрі, свіжій скумбрії, оселедці , лососі, сардинах, форелі.

Оливкова олія

При захворюваннях суглобів, як правило, порушено обмін речовин хряща. При дегенеративних змінах у хрящі спостерігається підвищений рівень оксиду азоту у хондроцитах – клітинах хряща.

В ході досліджень було виявлено, що олеокантал із оливкової олії високого класу має протизапальний ефект. Він знижує вироблення оксиду азоту в хондроцитах і не впливає на життєздатність клітини.

Крім того, олеокантал запобігає виробленню прозапальних ферментів ЦОГ-1 і ЦОГ-2. Механізм дії олеоканталу збігається з ібупрофеном: зменшує запалення та полегшує біль.

Крім того, дослідження на мишах підтвердило, що оливкова олія у поєднанні з вітаміном D захищає від руйнування кісток.

Оливковою олією рекомендують заправляти салати, оскільки при нагріванні понад 180 градусів воно втрачає свої корисні властивості.

Включивши у свій раціон ці корисні продукти, ви довше збережете еластичність тканин та здоров’я суглобів.

Pixelinform


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 287
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 021
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
16 988
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 521
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 258
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 347
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 132
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 749
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 676
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 781
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 191
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 082
Чи можна вмиватися господарським милом: дерматолог розвінчала популярний міф
7 063
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
З 18 серпня життя піде в плюс: ці 3 знаки зодіаку отримають довгоочікувані новини
0
K-pop-блогерка померла під час прямого ефіру після хвилі критики з боку фанатів
0
«Я лоханулась»: Оля Полякова відверто розсекретила, із чим залишиться у разі розлучення
0
Як обрати солодкий кавун: не варто покладатися лише на звук
0
Перед тим як викинути стару флешку, обов’язково зробіть це
0
Напої проти високого цукру: 6 чаїв, які регулюють рівень глюкози
0
Бред Пітт зірвався після семи років тверезості: актор знову взявся за чарку
0
З 18 років – під контролем: чому вимірювання тиску в юності може врятувати від інсульту
0
Три знаки зодіаку, які сьогодні можуть визначати майбутнє
0
Її не було на сцені 15 років: 48-річна Євгенія Власова повернулася та вразила шанувальників новим образом
0
«Преміальне казино»: як російські компанії замінили чесні виплати робітникам лотереєю
0
Солодкий обман: на що звертати увагу при купівлі вівсянки, щоб не нашкодити здоров'ю
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...