Кодове слово клієнта банку виконує низку важливих функцій та має свої секрети.
Про це розповів аналітик компанії Esperio Олександр Болтян.
"Кодове слово часто клієнт вибирає сам для того, щоб посилити захист грошей на банківській карті. Або на початку відносин із банком, коли ви отримуєте банківську картку, або, коли пролонгуєте картку, своє слово ви вкажете в заяві, і ніде її не продублюють. Це ваша відповідальність запам'ятати кодове слово ”, – розповів аналітик.
Потрібно кодове слово при зверненні клієнта телефоном до контактного центру фінансової установи. Кодове слово не треба використовувати часто, але якщо доведеться зателефонувати до банку, треба бути готовим, що це слово запитають.
"Самі представники банку не дзвонять з питанням про кодове слово . Якщо це відбувається, то вам дзвонять шахраї. Це не пін-код або пароль від особистого кабінету, і знадобиться лише в деяких випадках. Його запитують для ідентифікації клієнта, коли клієнт сам дзвонить на гарячу лінію, щоб дізнатися залишок грошей на рахунку або отримати іншу інформацію", - зазначив він.