U-News » Здоров'я » Дві дієти, які зберігають молодість мозку, назвали вчені
Всі новини

Дві дієти, які зберігають молодість мозку, назвали вчені

Було вивчено мозок 581 людини, які пожертвували своє тіло науці.

Як встановили вчені з Університету Раш у США, середземноморська та MIND дієти знижують ризики розвитку хвороби Альцгеймера та зберігають мозок молодим. Результати дослідження опубліковані у журналі Neurology.

Вчені вивчили мозок 581 людини, яка пожертвувала своє тіло науці. Дослідники також мали в своєму розпорядженні інформацію про раціон харчування учасників за сім років до їхньої смерті (дані збиралися щороку).

Як виявилося, люди, які дотримувалися середземноморської та MIND дієти, мали менше ознак хвороби Альцгеймера – бета-амілоїдних бляшок та клубків тау у мозку.

Зазначимо, що середземноморська дієта передбачає наявність не менше п'яти порцій фруктів та овочів на день, регулярне споживання риби, злаків, але не виключає м'ясо, в якому, крім білка, є важливі елементи – вітамін B12 та цинк, залізо. MIND-дієта спрямована на розвиток мозку, вона поєднує в собі аспекти двох дуже популярних дієт: середземноморської дієти та «дієтичних підходів до зупинки гіпертонії» (DASH).

Мозок людей, які дотримувалися середземноморської дієти, був приблизно на 18 років молодший, ніж у тих, що не дотримувалися. Якщо говорити про MIND-дієту, то мозок був молодшим на 12 років, – резюмували вчені.

Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 409
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 648
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 329
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 212
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 441
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 935
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 644
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 301
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 285
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 893
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 392
«Не вміщається в жодну анкету»: чоловік із найдовшим прізвищем в Україні показав свій паспорт
9 978
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
9 046
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Знизьте тиск без ліків: 5 продуктів, які за даними досліджень працюють краще за таблетки
0
NYT: європейці просять Трампа повернути діалог з РФ і вимагають місця за столом переговорів
0
«Я ніколи не була в кращій формі»: 48-річна Ніколь Шерзінгер у неоновому бікіні на Гаваях вразила шанувальників
0
Рідкісне фото на тлі боротьби з деменцією: як Брюс Вілліс виглядає на весіллі доньки в колі родини
0
Відверта зізнання Світлицької: чому її не покликала на весілля Наталка Денисенко
0
Найкраща сіль для консервації: беріть її і банки не порозриває
0
Фінансовий гороскоп на тиждень: на кого зі знаків зодіаку чекає прибуток 17–23 серпня
0
Місячний гороскоп на 17–23 серпня: що рекомендується робити кожного дня тижня
0
Безладу більше немає: метод трьох коробок, який повертає порядок у дім за 30 хвилин
0
«Сигнал від підсвідомості»: чому нам часто сниться падіння з висоти та про що насправді попереджає цей сон
0
Російська вчителька попросила відредагувати фото класу: до справи долучилися українці
0
Найнегативніші знаки зодіаку: можуть зіпсувати навіть найкращий день
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...