Клієнти ПриватБанку скаржаться на неможливість отримати SWIFT-перекази з-за кордону, які їм перерахували на карти. У фінустанові розповіли, чи можна вирішити цю проблему.
На сайті Мінфіну українка під ніком lbeluchenko залишила негативний відгук про роботу ПриватБанку, зазначивши, що банк не видає грошовий переказ, надісланий їй 7 березня.
За словами клієнтки ПриватБанку, 8 березня їй прийшло підтвердження успішності транзакції, але за тиждень кошти так і не надійшли на рахунок.
З цим питанням жінка звернулася до чату підтримки ПриватБанку, де фахівець, не виявивши проблем у системі, рекомендував розбиратися з банком-відправником.
"Вже майже 2 роки мені надсилають перекази за одними реквізитами, і все було нормально до цього моменту.
Оператор вказала на те, що SWIFT-код невірний, на що я відправила скріншоти про успішні трансфери з цим же кодом. Але отримала відповідь: я витрачаю час оператора, і вона могла б зараз обслуговувати інших клієнтів, що, на мою думку, дуже непрофесійно говорити", – написано у скарзі.
У відповідь на скаргу українка запросила SWIFT-протокол англійською мовою від відправника переказу.
Клієнта дізналася з інших відгуків, що можна відправити запит на пошук коштів, який коштує 85 доларів, але жінці у ПриватБанку про це не повідомили.
На сайті Мінфіну є подібні скарги й від інших клієнтів. Один із них розповів, що очікував зарахування коштів із Бельгії, які йому виділила Єврокомісія на проект у рамках співробітництва. У чоловіка на руках були документи від закордонної фінустанови про успішне відправлення суми, але гроші на карту йому так і не надійшли.
У ПриватБанку сказали, що переказу на рахунок IBAN вони не отримували, отже, гроші зникли у невідомому напрямку. У відповідь на офіційний запит у Національному банку відповіли, що це неможливо, щоб кошти не повернулися відправнику, і водночас банк організації-одержувача їх не має. Виходить, що гроші зависли десь по дорозі. Іноді в процесі переказів беруть участь банки-посередники, що збільшує вартість та час транзакції.