Майбутні моделі італійської марки Alfa Romeo не отримають величезних екранів мультимедіа.
У розмові з виданням Autocar глава Alfa Romeo Жан-Філіп Імпарато розповів, що компанія провела власне дослідження: з’ясувалося, що клієнтам бренду не потрібні широкоформатні дисплеї на передній панелі автомобіля. «Нашим покупцям не важливі метрові екрани та дві сотні допоміжних систем, — наголосив він. — І не потрібна зайва інформація про погоду на найближчі три тижні, вони просто хочуть насолоджуватися керуванням автомобіля».
При цьому від існуючих систем, на кшталт проекційного дисплея та цифрової панелі приладів, Alfa Romeo відмовлятися не має наміру. Але великих центральних екранів у майбутньому все ж чекати не варто. В даний час діагональ екранів мультимедійної системи моделей Giulia і Stelvio становить 8,8 дюйми, а розмір віртуальної “приладки” – 12,3 дюйми. Найбільший екран мультимедійної системи заявлений для Tonale – 10,25 дюйма.
Раніше тренд на метрові екрани розкритикував і шеф-дизайнер DS Тьєррі Метроз. Він заявив, що величезні дисплеї – це негарно і навіть “трохи безглуздо”, а відмова від класичної приладової панелі для єдиного великого дисплея суперечить філософії бренду. Так що в майбутньому компанія має намір не просто звести число і розмір екранів до мінімуму, а зовсім позбутися їх.
Минулого року шведське видання Vi Bilägare провело експеримент: журналісти заміряли час, який водії витрачають на керування різними функціями з екрану та за допомогою аналогових перемикачів. І результат виявився не на користь тачскринів: сенсорне управління забирає в середньому в 2,5 рази більше часу, ніж «лампові» кнопки.