U-News » Здоров'я » Вчені назвали п’ять напоїв, які можуть призвести до серцевого нападу
Всі новини

Вчені назвали п’ять напоїв, які можуть призвести до серцевого нападу

Серцевий напад пов’язаний з нестачею кровопостачання серцевого м’яза. Причиною цього, як правило, є атеросклеротичні бляшки артерії, що живить серце.

За даними Центру США з контролю і профілактики захворювань (CDC), 1 з 5 серцевих нападів проходить безслідно. Однак це не означає, Що впливу на організм не було. Одним із способів знизити ризик появи хвороб серця є правильне харчування. У тому числі, дуже важливо стежити за тим, які напої протягом дня вживає людина, повідомляє Eat This.

Газована вода

Головна небезпека содової полягає в надмірному вмісті цукру. “Дослідження показали, що солодкі напої можуть збільшити ризик серцевих захворювань, які є основною причиною серцевих нападів”, – говорить Седріна Колдер, доктор медичних наук і сертифікований лікар профілактичної медицини з Нешвілла, штат Теннессі. Результати досліджень опубліковані в науковому журналі Harvard Helth Publishing.

Кава

Чашка гіркого напою може допомогти не тільки прокинутися вранці, але і знизити ризик серцевої недостатності. Але вживання шести і більше кухлів, навпаки, підвищує кількість жирів в крові і збільшити ризик нападу. Про це йдеться в науковій статті журналу Clinical Nutrition.

Енергетики

За словами Колдер, ці напої підвищують кров’яний тиск і порушують серцевий ритм, що може привести до небезпечних наслідків. Неприємні симптоми можуть проявитися “у людей, які або п’ють велику кількість енергетичних напоїв за короткий період часу, або вживають їх разом з алкоголем або іншими речовинами”, – додає Колдер.

Алкоголь

Про шкоду алкоголю на печінку знають багато. Але ті, хто п’є багато спиртних напоїв, більш схильний до і захворювань серцево-судинної системи. Згідно з дослідженнями групи вчених університету Хопкінса, алкоголь для жінок набагато небезпечніший, ніж для чоловіків. За даними вчених, вони піддаються набагато більш високому ризику розвитку серцевих захворювань.

Молочні коктейлі

Ці напої-десерти містять не тільки багато цукру, але і насичених жирів. “Дослідження показують, що лише один прийом їжі з високим вмістом жирів може викликати серцеві захворювання у деяких людей”, – говорить Колдер.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 054
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 434
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 056
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 867
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 136
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 796
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 420
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 090
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 985
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 666
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 256
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 967
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 544
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Він тренувався зі змією в шоломі й вижив: неймовірна історія з Арканзасу
0
Гороскоп на 15 серпня: як не зіпсувати стосунки та життя через раптову агресію
0
Не такий, як на сцені: донька Кузьми вперше розповіла, яким він був у родинному колі
0
Уникайте цих 4 поєднань: картопля з деякими продуктами провокує бродіння та дискомфорт у шлунку
0
Зворотний бік соло-подорожей: досвідчений турист розвінчав головні міфи про поїздки наодинці
0
Сила слів: 12 простих фраз, якими розумні люди непомітно переконують будь-кого
0
Чому після 35 синяки та втома проходять тижнями? Медики розкрили приховані причини повільного відновлення
0
Назад у минуле: радниця Путіна вимагає повністю заборонити росіянам дивитися фільми Голлівуду
0
Христина Соловій розсекретила таємного бойфренда та зізналася, скільки вони разом
0
«Отрута під виглядом делікатесу»: медики пояснили, чим насправді небезпечне часте вживання тунця
0
«Моє тіло - не тема для обговорення»: Ілона Гвоздьова жорстко поставила хейтерів на місце
0
Гола Каменських сховалася за квітами під час "медового місяця" у Франції
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...