U-News » Здоров'я » Названо 3 ключові напої, які збільшують тривалість життя
Всі новини

Названо 3 ключові напої, які збільшують тривалість життя

Зарубіжні дослідники представили увазі 3 ключових напою, які можуть сприяти збільшенню тривалості життя. Одним з них є молоко.

Дотримуючись здорового способу життя і збалансованого харчування можна захистити себе від смертельних ускладнень, таких як хвороби серця. Зокрема, дослідження показали, що вживання молока знижує ймовірність смерті від таких захворювань, як ішемічна хвороба серця та інсульт до 15-20%.

Апельсиновий сік також пов’язаний з безліччю переваг для здоров’я, серед яких захист від онкологічних захворювань і цукрового діабету. Це пояснюється знаходженням у ньому великої кількості антиоксидантів, які захищають клітини організму від дії вільних радикалів — молекул, що утворюються, коли тіло піддається впливу тютюнового диму та радіації, інших негативних факторів.

Завершує список ключових напоїв, які сприяють збільшенню тривалості життя, кава, що підтверджено експериментально. Багатоетнічне когортне дослідження, проведене вченими з Університету Південної Каліфорнії, в якому брали участь понад 215 000 чоловік, показало, що вживання асоціюється з більш низьким ризиком смерті внаслідок хвороб серця, раку, інсульту, цукрового діабету, а також респіраторних і ниркових захворювань.

При цьому медики не радять зловживати нею, рекомендована норма – 2 або 3 чашки в день. Вважається, що така дія пояснюється наявністю в каві фенольних сполук і антиоксидантів.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 673
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 986
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 121
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 808
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 335
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 607
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 181
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 583
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 356
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 948
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 921
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 868
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 367
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Анатолій Анатоліч розповів про стосунки з Владом Ямою й чи гостює у нього в США
0
Сигнали, які ми ігноруємо: як наприкінці літа зрозуміти, що організму критично бракує магнію
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Онук Софії Ротару здивував змінами у зовнішності: який вигляд має Анатолій Євдокименко, що втік за кордон
0
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Фальшива інвалідність у 72% прокурорів – масштаби порушення вражають
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...