Автомобільні експерти назвали п'ять поганих звичок водіїв під час їзди по першому снігу. Також дали поради, як діяти після снігопаду.
Їзда на поганій гумі та іншими проблемами
За словами експертів, найгірше, що можна вигадати в снігопад, це виїхати на літніх шинах, з перегорілою лампочкою в фарі, старими двірниками. Зокрема, навіть якщо гума зимова, заради власної безпеки потрібно її перевірити. Залишкова глибина протектора має бути не менше 4 мм.
Надіятися на повний привід
Фахівці стверджують, що якою б досконалою не була система розподілу тяги між осями та колесами, успішність маневрів залежать від низки причин: стан протектора шин, швидкість руху, обрана траєкторія маневру. Керувати повнопривідною машиною під час заносу навіть складніше, ніж з переднім чи заднім приводом. Такі навички варто відточити на курсах контраварійного водіння.
Тримати малу дистанцію
Хоч дистанція між авто - один з основних елементів безпеки, проте один з найболючіших. На засніженому асфальті та високої вірогідності різких маневрів інших учасників руху (заносу, гальмування), дистанцію треба подвоїти.
Різко гальмувати
Радять перед перехрестям чи поворотом плавно скидати швидкість тягою, щоб не довелося різко гальмувати. Також погана звичка "проскочити, поки блимає зелений". У разі, якщо пощастило з проїздом перехрестя, то різка зупинка може знадобитися одразу за ним (у заторі).
Перевищувати швидкість
Як наголошують фахівців, занадто швидкий рух позбавляє шансів вибратися з раптової проблеми. Він зменшує час на реакцію, збільшуючи гальмівний шлях. На холодній мокрій та вкритій снігом поверхні гальмівний шлях може збільшитися учетверо.