Міністерство закордонних справ Китаю виступило з різкою критикою підходу президента США Джо Байдена до розвитку американської автомобільної промисловості, звинувативши його в політизації питання і перешкоджанні прогресу.
Речник МЗС Китаю Мао Нін заявив, що споживачі в усьому світі обирають китайські автомобілі на основі їхньої якості та технологій, а не під впливом того, що він назвав “недобросовісною політикою”.
Мао Нін підкреслив, що політизація економічних і торговельних питань, пов’язаних з автомобільною промисловістю, є контрпродуктивною і лише перешкоджатиме розвитку автомобільного сектору США.
У відповідь на ці звинувачення речник Міністерства закордонних справ підкреслив відкритість Китаю для світових виробників, які бажають отримати доступ до величезного китайського ринку.
Він протиставив це тому, що він описав як участь США в торговому протекціонізмі, дискримінаційній політиці субсидій та інших бар’єрах, які, на його думку, значно ускладнюють вихід китайських автомобілів на американський ринок.
“Ми закликаємо США поважати закони ринкової економіки і принципи чесної конкуренції, припинити абстрагуватися від поняття національної безпеки, припинити дискримінацію і придушення китайських підприємств і ефективно підтримувати відкрите, справедливе і недискримінаційне бізнес-середовище”, – заявив Мао Нін.
На тлі цього обміну думками відбулося нещодавнє оголошення президента Джо Байдена про розслідування щодо китайських автомобілів, які імпортуються до США.
Байден висловив занепокоєння щодо потенційної загрози національній безпеці США, яку становлять автомобілі з Китаю, стверджуючи, що вони можуть не лише збирати інформацію про громадян та інфраструктуру, але й передавати ці дані за межі юрисдикції Китаю.
На тлі ескалації напруженості між двома економічними гігантами дебати навколо автомобільної промисловості стають центральною темою, висвітлюючи складне переплетіння економічних, технологічних і геополітичних міркувань. Результат цієї суперечки, ймовірно, сформує ландшафт міжнародних торговельних відносин в автомобільному секторі.