У світі автомобілів дизельні двигуни довгий час вважалися одними з найнадійніших і найекономічніших. Однак не всі дизельні агрегати рівні за якістю та надійністю.
Деякі моделі стикаються з серйозними проблемами, які можуть призвести до високих витрат на ремонт і обслуговування. Експерти видання “Автосвіт” пропонують розглянути 10 дизельних двигунів, яких слід уникати під час купівлі вживаного автомобіля.
1.4 TDI – VW Group (1999-2010)
Моделі Volkswagen (Polo, Golf, Jetta, Passat), оснащені 1.4 TDI двигунами, стикаються з серйозними проблемами з паливною системою і механізмом уприскування, що може призвести до виходу з ладу двигуна.
Двигуни D-4D, що встановлюються на деякі моделі Toyota (Corolla, Avensis, RAV4), схильні до проблем з турбонаддувом і системою охолодження, що може призвести до серйозних поломок і високих витрат на ремонт.
2.0 TDDi / TDCi – Ford (2000-2007 рр.)
Дизельні двигуни Ford TDDi / TDCi страждають від проблем з форсунками і системою впорскування палива, що може призвести до зниження продуктивності і збільшення витрати палива. Встановлювалися на моделі Ford Focus, Mondeo, Transit.
2.0 TDI PD – VW Group (2003-2012 рр.)
Ці двигуни відомі своєю ненадійністю і частими поломками системи впорскування палива, що робить їх невигідним вибором для покупки. Використовувалися в моделях Volkswagen Golf, Passat, Audi A3, A4.
2.0 D – BMW (з 1998 р.)
Дизельні двигуни BMW 2.0 D часто стикаються з проблемами з системою впорскування палива і турбонаддувом, що може призвести до серйозних поломок і високих витрат на ремонт. Їх можна знайти під капотом BMW 3 Series, 5 Series, X3, X5.
2.0 d – Subaru (з 2008 р.)
Двигуни Subaru 2.0 d мають проблеми з турбонаддувом і системою охолодження, що робить їх ненадійним вибором для покупки. Ці мотори використовувалися при складанні Subaru Legacy, Outback, Forester.
2.1 CDI (OM651) – Mercedes (з 2008 р.)
Двигуни Mercedes OM651 страждають від проблем з форсунками і системою охолодження, що може призвести до серйозних поломок і високих витрат на ремонт. Їх можна побачити на Mercedes C-Class, E-Class, GLC.
2.5 TDI V6 – VW Group (1997-2007)
Двигуни VW Group 2.5 TDI V6 схильні до проблем з турбонаддувом і системою охолодження, що робить їх ненадійним вибором для покупки. Такі агрегати ставилися на Volkswagen Transporter, Touareg, Audi A6, A8.
2.7 TD V6 – Ford / PSA (2003-2010 рр.)
Дизельні двигуни Ford / PSA 2.7 TD V6 мають проблеми з турбонаддувом і системою охолодження, що робить їх ненадійним вибором для купівлі. Їх використовували у Ford Galaxy, Citroën C6, Peugeot 607.
V10 TDI – Volkswagen (2002-2009 рр.)
Двигуни V10 TDI, встановлювані на деякі моделі Volkswagen, страждають від серйозних проблем із системою впорскування палива і турбонаддувом, що робить їх ненадійним вибором для купівлі. Моторами комплектували Volkswagen Touareg, Audi Q7, Porsche Cayenne.