Асоціація Euro NCAP вивчила вплив сенсорних електронних дисплеїв на реакцію водіїв у сучасних автомобілях і дійшла висновку про небезпеку таких елементів управління. Тепер від виробників вимагатимуть встановлювати в салоні більше фізичних кнопок.
Наразі експерти Euro NCAP наполягають лише на встановленні регуляторів аварійної сигналізації, покажчиків поворотів, клаксона, склоочисників і виклику екстрених служб. Дослідження показали, що активація цих найважливіших функцій за допомогою цифрової панелі неефективна і небезпечна.
В асоціації мають намір переглянути свої протоколи оцінки безпеки автомобілів до 2026 року, в якому найвищі бали зможуть отримати лише ті моделі, які оснащені фізичними кнопками і важелями в достатній мірі. Це змусить провідних автовиробників використовувати більше аналогових пристроїв.
Euro NCAP також хочуть звернути увагу на лякаючу тенденцію до цифровізації процесу керування автомобілем. Зокрема, на той факт, що водіям доводиться часто взаємодіяти з екраном інформаційно-розважальної системи, що суттєво відволікає автомобіліста від безпосереднього водіння авто.