У лютому в Україні було продано понад 5,5 тисяч нових авто. Але мало хто з власників знає, що означають емблеми машин.
«Апостроф» розповів, про що «говорять» знаки брендів автомобілів.
TOYOTA
Японська автомобільна компанія була створена у 1935 році як відділення заводу текстильних верстатів — Toyoda Automatic Loom Works. На чолі організації стояв Киічиро Тойода, прізвище якого і лягло в основу торгової марки автомобілів. Вважається, що еліпси в логотипі — це зображення стилізованої ткацької петлі. Вона символізує єдність автовиробника, партнерів і клієнтів.
RENAULT
Рено за час існування приміряло безліч логотипів. Найвідоміший символ — витягнутий ромб, що імітує форму діаманта, з’явився в 1925 році. Стиль зображення кардинально видозмінювався в 1972, 1990, 2004 і 2007 році. Черговий ребрендинг відбувся у 2021 році. Дизайн фірмового знака замість об’ємного став плоским і монохромним.
KIA
Назва KIA походить від китайсько-корейських символів «кі» (виходити) і «а» (Азія). Тобто, у вільному перекладі це означає «вийти з Азії».
NISSAN
Емблема бренду — своєрідний символ сонця, яке сходить, що ототожнюють з щирістю.
VOLKSWAGEN
«Народний автомобіль» — так в перекладі з німецької звучить назва компанії. Емблема вибиралася на конкурсній основі. Рішення про те, який матиме вигляд логотип, прийняв Адольф Гітлер. З тих часів перетворювався фон і загальні риси знака, але незмінним залишилися накладені одна на одну літери «V» та «W».
SKODA
Автоконцерн трактує таким чином символи свого знака: велике коло — якість продукції, її універсальність; крило — глобальне просування бренду; коло (око) — точність виробництва; стріла — прагнення до прогресу, інновацій. Зелений і чорний колір, які використовуються в оформленні, також мають сенс — перший втілює турботу про світ і довкілля, а другий — багаті традиції компанії.
AUDI
Назва «Ауді» має латинське походження і перекладається як «слухай». Зімкнуті кільця означають партнерство чотирьох компаній-засновників бренду (Audi, Horch, Wanderer і DKW).
BMW
Кольори лого Bayerische Motoren Werke пов’язані з баварським прапором. Але закон забороняє використовувати офіційну символіку країни, тому автокомпанія схитрувала, розмістивши кольори в іншому порядку.
MERCEDES
Материнська компанія Mercedes-Benz Daimler Motoren Gesellschaft виробляла двигуни для авіації і суден, тому зірка з трьома променями на емблемі — символ досконалості марки в повітрі, на воді та на суші. А назву марка отримала від імені дочки засновника Еміля Еллінека.
FORD
Батьком бренду вважається Генрі Форд. Саме його підпис поміщений в овал емблеми. Ідея логотипу говорить про прихильність до традицій, мінімалізм та елегантність. Синій же колір в композиції уособлює силу і зверхність.