Парламентський комітет Верховної Ради підтримав урядовий законопроект щодо обмеження транспорту в природно-заповідних зонах України.
Комітет Верховної Ради України з питань екологічної політики та природокористування підтримав та рекомендував парламентарям прийняти за основу у першому читанні урядовий законопроект, пише Інформатор.
Йдеться про забезпечення збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду від транспорту. Про це 28 березня повідомили на урядовому порталі.
Парламентський комітет Верховної Ради підтримав урядовий законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про природно-заповідний фонд України» щодо забезпечення збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду». Про це на своїй сторінці у «Фейсбук» повідомив Міністр захисту довкілля та природних ресурсів Руслан Стрілець.
«За розваги на джипах, квадроциклах та багі у заповідниках платять не лише любителі екстриму, але й сама природа. Деградує рослинний та ґрунтовий покрив, гинуть тварини, які трапляються на шляху. Хімічні забруднення, шум та вібрації особливо небезпечні у період масового розмноження тварин», - наголошує Руслан Стрілець.
За його словами, транспорт підвищеної прохідності – лише для під’їзду до рекреаційних зон, доріг загального користування, вулиць міст та приватних територій. Проїзд буде заборонено не лише на території суворої заповідності, але й у зонах стаціонарної рекреації.
"Деякі країни Європи забороняють в’їзд у ліс на особистому транспорті. Це нормальна практика для ЄС, куди ми прагнемо всією державою. Маємо не тільки врегулювати законодавство, але й забезпечити його безапеляційне виконання", - зауважують в уряді.
В Україні запускають реформу автобусних пасажирських перевезень
Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України презентувало нові підходи до міжнародних автобусних пасажирських перевезень, які можуть забезпечити якісний сервіс пасажиру та сприятливі умови для роботи легального бізнесу.
Дослідження проведене за підтримки міжнародних партнерів показало – чверть міжнародних перевезень складають нелегали. Це означає, що пасажири не можуть бути впевнені у безпеці перевезення, а державний бюджет щорічно недоотримує близько 500 мільйонів гривень. Перший крок реформи – цифровізація сервісів та послуг, а також змін до нормативно-правової бази.