Японським маркам Toyota і належить майже 90% таїландського ринку пікапів, але китайські автовиробники планують змінити розподіл сил.
Компанія Great Wall Motor (GWM) готується представити перший гібридний пікап на тайському ринку вже в травні, випередивши тим самим японських конкурентів. Наступним стане пікап від Geely.
Great Wall представила на Міжнародному автосалоні в Бангкоку гібридну модель свого пікапа Poer. Інші китайські виробники представили, в основному, електричні моделі. Компанія запустить продажі в Таїланді вже в травні.
За даними Great Wall, пікапи компанії – лідери продажів у Китаї з часткою ринку понад 50%. “Ми хочемо дати зрозуміти, що GWM буде першим, хто випустить гібридні пікапи в Таїланді, випередивши навіть японські бренди”, – заявив Майкл Чонг, генеральний менеджер Great Wall Motor у Таїланді. Оскільки пікапи займають половину автомобільного ринку Таїланду, Чонг розповів, що Great Wall уже багато років уважно стежить за діями японських конкурентів своєї компанії.
Протистояти японським конкурентам з урахуванням їхньої частки ринку непросто. Але представник GWM заявив, що для початку компанія завоює увагу міських жителів, які використовують пікапи для відпочинку та дозвілля.
Водночас продажі автомобілів у сільській місцевості Таїланду, де сильні позиції Toyota і Isuzu, становлять труднощі для Great Wall через слаборозвинену дилерську мережу.Great Wall
Вважається, що електрифікація пікапів – це складніше завдання, ніж електрифікація легкових автомобілів, через вагу і вантажопідйомність транспорту. Для цього необхідні великі батареї. Але збільшення розміру батареї призводить до зростання ціни, що робить EV-пікапи важкими для продажу.
І якщо типовий запас ходу для пасажирських електромобілів досягає приблизно 500 км, то EV-пікапи можуть проїхати на одній зарядці лише трохи більше 300 км. У зв’язку з цим гібридні пікапи можуть стати більш розумним вибором. У жовтні минулого року уряд Таїланду повідомив, що в країні скоро продаватимуть електричний пікап Geely.