Дефіцит кадрів виник через мобілізацію фахівців до лав ЗСУ, відтак, роботу у АТП пропонують жінкам після проходження навчання.
Почалася фахова дискусія про пониження вікового цензу до 18 років, аби таким чином знизити дефіцит персоналу для комунальних АТП та вирішити питання соціальної інтеграції для молоді
В Україні почалася дискусія про можливість долучити до професії водіїв громадського транспорту водіїв з 18 років. Проблема актуальна для Києва та й інших міст - адже через мобілізацію та невідповідне бронювання у столиці відчувається колосальний брак водіїв автобусів та тролейбусів. Наразі ж за кермо можна сідати лише з 21 року.
Експертну дискусію організувала нещодавно ГО "Vision Zero". На думку її фахівців, усунути дефіцит водіїв можливо - але для цього треба буде знизити віковий ценз. Відповідні пропозиції вже були напрацьовані і направлені до Нацполіції та інших профільних держструктур.
"Пропонується дозволити залучати на навчання водіями громадського транспорту (автобус, тролейбус) осіб від 18 років. Це дозволить молоді вирішити питання профорієнтації, соціальної інтеграції, а підприємства зможуть виконувати свою роботу не відчуваючи кадрових проблем", - додають у "Vision Zero".
Чому виник дефіцит кадрів і що з бронюванням
Дефіцит кадрів у КП "Київпастранс" - давня новина. Інформатор ще в лютому писав про нестачу водіїв та іншого персоналу через посилення мобілізації. І це може призвести до серйозних проблем у функціонуванні системи громадського транспорту: активісти стверджують, що протягом півроку-року може розпочатися криза – енергетична інфраструктура комунального транспорту деградує. Це призведе до значних зупинок у роботі наземного транспорту.
Також ми розповідали про особливості бронювання водіїв київських автобусів, тролейбусів і трамваїв. Їх почали бронювати від мобілізації з 24 січня 2024 року на строк у 6 місяців. Втім, такою є ситуація лише на папері: самі працівники скаржаться на те, що керівництву депо немає справи до мобілізації співробітників, а випуск транспорту лише скорочуватиметься.