Нинішній головний виконавчий директор Microsoft Сатья Наделла, коли проходив співбесіду на свою першу роботу в компанії в 1990-х роках, зіткнувся з питанням, яке перекреслило його професійні навички. Тоді він дізнався головну рису успішних людей.
Видання Inc. пише, що запитання інтерв'юера звучало так: "Що б ви зробили, якби побачили, що на перехресті впала дитина?".
Наделла в інтерв'ю журналу Chicago Booth Magazine 2019 року зізнався, що це запитання застало його зненацька. Тоді він відповів, що побіг би до найближчої телефонної будки і зателефонував би 911.
Відповідь виявилася неправильною
Інтерв'юер закінчив бесіду і проводив Наделлу до дверей. Шокований і розгублений Наделла поцікавився, що сталося.
Інтерв'юер сказав: "Вам потрібно розвивати емпатію, адже коли дитина плаче, ви берете її на руки й обіймаєте", а не кличете на допомогу.
Попри цю невдачу, Наделлу зрештою взяли на роботу, але урок про важливість емпатії залишився з ним назавжди.
Саме емпатія риса більшості успішних людей
Є три основні причини, через які емпатія важлива для успіху:
Емпатія - це продовження вміння слухати
Емпатія - це, по суті, продовження активного слухання. Ті, хто слухає з емпатією, прагнуть зрозуміти інших і співпереживати. Це передбачає вміння слухати, не виносячи суджень. Керівники, які співпереживають, повинні розглядати своїх працівників не тільки як працівників, а й як особистостей, які заслуговують на повагу і визнання за особистісне і професійне зростання. Такий співпереживаючий підхід сприяє підвищенню конкурентоспроможності.
Емпатія на сучасному робочому місці - це не просто здатність бачити речі з іншого погляду. Це наріжний камінь командної роботи, хорошого інноваційного дизайну та розумного керівництва. Йдеться про те, щоб допомогти іншим відчути, що їх чують і розуміють.
Емпатія підвищує довіру
Пол Зак, впливовий учений, виявив, що хімічна речовина мозку окситоцин посилює почуття емпатії. При цьому окситоцин сприяє довірі, щедрості та зв'язку з іншими людьми.
Емпатія допоможе стати ефективним керівником
Дослідження, проведене Management Research Group, показало, що емпатія є найбільш значущим предиктором ефективної поведінки. Емпатичні лідери мотивують свої команди на повне розкриття потенціалу, звертаючи увагу на їхні потреби та внесок. Така прихильність сприяє формуванню спільного бачення та лояльності в колективі.