Щоразу одне й те саме: ми заходимо в магазин косметики і далі все як у тумані. І на рахунку вже пристойний мінус. Як припинити цикл непотрібних витрат.
Святкові колекції
На честь кожного свята бренди випускають величезну колекцію спеціальних товарів, які практично нічим не відрізняються, крім упаковки. Так, усі ці блискітки та малюнки піднімають настрій і створюють особливу атмосферу, проте… Наповнення святкових коробок нічим не відрізняється від тих, що не у святкових, а ціна значно вища. Краще витратити кошти на ті товари, якими ви користуєтеся часто.
Нова сироватка
Змінюючи сироватки як рукавички, ви робите тільки гірше своїй шкірі. Сироватка — серйозний продукт, який має накопичувальний ефект. Коли ви “ведетеся” на рекламу чергової рідини в красивій баночці, то приносите стрес своїй шкірі — вона звикла до іншого. А ще, найімовірніше, ви вже володієте купою баночок інших засобів, яким не даєте й шансу показати себе. Не треба так! Купуйте тільки те, що любить і знає ваша шкіра.
Кількість товару обмежена
Одна з найпоширеніших хитрощів продажів. Коли вас підганяють із покупкою, ви починаєте постійно тримати думку про товар у себе в голові. Прокручуєте, думаєте про неї, а потім, коли мозок втомлюється від стресу, наважуєтеся позбутися тривожності. Як? Усе просто — купуєте цей товар. Саме тому, коли ви бачите напис “кількість товарів обмежена” та “лімітована колекція” — одразу йдіть геть.