Попит на старий кросовер Subaru Forester виявився значно вищим, аніж на модель нової генерації. Дилери активно розпродають залишки авто попереднього покоління.
Новий Subaru Forester виявився не таким популярним, як кросовер попереднього покоління. Дві моделі різних генерацій наразі продаються паралельно і старіше авто купують значно краще, пише Фокус.
Кросовер Subaru Forester шостого покоління надійшов у виробництво і поки продається лише в Північній Америці. У місцевих дилерів на складах ще залишилися запаси Forester попередньої, п’ятої, генерації і ці авто продаються значно краще.
Попит на старий Subaru Forester суттєво збільшився. За першу половину 2024 року в США продали 92 849 кросоверів тоді, як у першому півріччі минулого року – лише 61 310, тобто на 51,4% менше. Переважна більшість авто – модель п’ятого покоління, адже новий Subaru Forester почали продавати лише у квітні, а до того часу реалізували вже 48,5 тис. машин.
Покупці обирають попередній Subaru Forester, передусім, через нижчу ціну. Він коштує від 29 695 доларів тоді, як нова модель – від $32 300.
До того ж, хоча новий Subaru Forester 2024 досить суттєво змінився зовні та отримав великий дисплей у салоні, він зберіг платформу попередника. Його 2,5-літровий двигун, варіатор Lineartronic та система повного приводу також перейшли у спадок від моделі п’ятої генерації.