Не секрет, що для будь-якого співробітника СТО краще взятися за дорогу роботу, яку швидко і легко зробити. Водночас лагодити за безцінь несправності, з якими доведеться возитися, ніхто не хоче. Експерти назвали такі види робіт.
Так, наприклад змащування деталей і шприцювання – це той вид техобслуговування, який вважається на СТО максимально брудним і низькооплачуваним. Нерідко фахівці перед тим, як взятися за цю роботу, намагаються нав’язати автовласникові додаткові послуги або переконують у необхідності заміни деяких вузлів і агрегатів.
Зокрема, ремонт світлодіодної оптики проводять шляхом перепаювання елементів, що вийшли з ладу, але здебільшого СТО пропонує клієнтам замінити фару повністю, що може бути в десятки разів дорожче за ремонтні роботи.
У старих моделях преміум-сегмента механіки не люблять займатися заміною приводу ГРМ через необхідність демонтажу великої кількості вузлів. Також механіки не люблять несправності, які не виражені яскраво, оскільки їх складно діагностувати.
Крім того, намагаються уникати майстри і рідкісної техніки, яку погано розуміють, як ремонтувати. Наприклад, у роботу на СТО неохоче беруть Mazda RX-8 через її роторний двигун.