U-News » Здоров'я » Раціон, що допоможе зробити мозок молодшим: про що говорить наука
Всі новини

Раціон, що допоможе зробити мозок молодшим: про що говорить наука

Якщо ви прагнете підтримувати спритність думок та бути уважними навіть у зрілому віці, вам слід переглянути свій раціон. Зокрема, щоб забезпечити молодість мозку, важливо зосередитися на споживанні продуктів, багатих на магній.

Дослідження опубліковане в European Journal of Nutrition показало, що люди старше 55 років, які отримують 550 міліграмів магнію щодня, мають мозок на рік молодший, ніж у тих, хто споживає лише 350 міліграмів. Яка їжа може забезпечити оптимальну концентрацію магнію та що саме повинно бути у вашому раціоні, розказує Обоз.юа.

Про що йдеться в досліджені

Згідно із результатами дослідження відомо, що збільшення споживання магнію на 41% може суттєво покращити здоров’я мозку, зберігати когнітивні функції та знижувати ризик розвитку або прогресування деменції. Проте, не варто сподіватися на покращення розумових здібностей лише від магнієвих добавок, оскільки експерти рекомендують комплексний підхід.

За словами Лорен Манакер, дієтолога та автора книг "Кулінарна книга для мами, яка вперше вагітніє" та "Підживлення чоловічої фертильності": "Магній відіграє важливу роль у передачі нервових імпульсів, а також стимулює рівень гамма-аміномасляної кислоти, що є одним зі способів його впливу на роботу мозку…Один з факторів, який необхідно враховувати, полягає в тому, що оцінка споживання магнію ґрунтувалася на його надходженні з їжею, а не з харчовими добавками".

Продукти, що містять магній

Продукти, багаті магнієм, містять багато інших корисних речовин, які разом можуть підсилювати ефект, підтримуючи здоров'я мозку. Таким чином, хороші джерела магнію містяться в насінні гарбуза, мигдалю, насінні чіа, вареному шпинаті, мангольді, соєвому молоці, смажених горіхів кеш'ю, в пшеничних пластівцях та арахісовому маслі.

Дієтична норма магнію

Для чоловіків віком 19–30 років рекомендована норма магнію становить 400 міліграмів на день, а після 31 року – 420 міліграмів. Для жінок віком 19–30 років рекомендовано вживання 310 міліграмів, а після 31 року – 320 міліграмів на день.

Застереження

Щоб зміцнити мозок, корисно споживати магній на 50% більше, ніж рекомендовано. З їжею надлишок магнію не шкодить здоровим людям, оскільки нирки легко його виводять, проте магній у формі біодобавок може становити небезпеку для здоров’я. Надмірне вживання таких харчових добавок може викликати діарею та дискомфорт у шлунку.

Рекомендації для раціону

Для підтримки здоров'я мозку важливо не лише магній, але й інші поживні речовини. Лютеїн, який міститься в темно-зелених овочах, кукурудзі, яйцях та авокадо, також допомагає підтримувати когнітивні функції на всіх етапах життя. Тому додавайте до раціону темно-зелені листові овочі, такі як шпинат та мангольд, які є хорошими джерелами як магнію, так і лютеїну.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 509
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 700
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 426
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 260
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 537
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 973
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 703
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 333
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 320
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 951
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 418
«Не вміщається в жодну анкету»: чоловік із найдовшим прізвищем в Україні показав свій паспорт
10 080
Проти тромбів та холестерину: яку кількість імбиру потрібно вживати щодня для захисту судин
8 007
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Вони не знають, що таке бідність: 5 імен жінок, яким доля призначила фінансову незалежність
0
Знизьте тиск без ліків: 5 продуктів, які за даними досліджень працюють краще за таблетки
0
NYT: європейці просять Трампа повернути діалог з РФ і вимагають місця за столом переговорів
0
«Я ніколи не була в кращій формі»: 48-річна Ніколь Шерзінгер у неоновому бікіні на Гаваях вразила шанувальників
0
Чому після 50 років звичайного огляду замало: лікарі назвали обов'язковий чек-ап, що рятує життя
0
Було різко і зайве: Полякова виправдалася за порівняння України з концтабором
0
Рідкісне фото на тлі боротьби з деменцією: як Брюс Вілліс виглядає на весіллі доньки в колі родини
0
Відверте зізнання Світлицької: чому її не покликала на весілля Наталка Денисенко
0
Зірве всі кришки: які банки категорично не можна використовувати для консервації
0
Найкраща сіль для консервації: беріть її і банки не порозриває
0
Фінансовий гороскоп на тиждень: на кого зі знаків зодіаку чекає прибуток 17–23 серпня
0
«Жодної копійки на вітер»: які знаки Зодіаку вміють накопичувати багатство краще за інших
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...