У сегменті мототехніки більшість угод — це продажі ввезених з-за кордону нових мотоциклів, переважно китайських.
Українці купили 9100 мотоциклів у серпні, що на 17,5% більше за показник серпня минулого року, і на 1,2% більше, ніж у липні. Дані опублікував Інститут досліджень авторинку, розказує LIGA.
Пік купівель мотоциклів в Україні традиційно припадає на літні місяці, а з вересня обсяги продажів починають знижуватися, зазначають в ІДА.
Зазвичай у сегменті мототехніки більшість угод складають продажі нових імпортованих мотоциклів: у серпні було продано 5326 (58,5% від обсягу всіх продажів за місяць). Новими в Україні купують здебільшого мототехніку китайських виробників: лідерами місяця стали марки Musstang (821 перша реєстрація), Spark (748) і Lifan (720). Загалом частка китайської продукції становить близько 80% на ринку нових мотоциклів.
На внутрішньому ринку уклали 2983 угоди купівлі-продажу мототехніки, що становило 32,8% від загальної кількості продажів. У цьому сегменті переважають японські марки: Honda (382 договорів купівлі-продажу), Yamaha (274) та Lifan (210).
Лише 8,8% мотоциклів було імпортовано вживаними з-за кордону (798 шт.). Імпорт мотоциклів із пробігом продовжує триматися на японських марках Honda, Yamaha та Suzuki. Продукція цих трьох виробників охоплює 64,1% цього сегменту ринку.
В ІДА зазначають, що наведені вище цифри – це лише офіційні дані, зафіксовані сервісними центрами МВС. "Тіньова" частина ринку мотоциклів (зокрема – вторинного) не враховується. На думку експертів ІДА, вона може бути досить значною.