Дизельні автомобілі довгий час були зразком економічності і довговічності, але потім поступово стали втрачати позиції, в основному через шкоду навколишньому середовищу.
Незважаючи на це, багато автомобілістів, як і раніше, віддають перевагу машинам на дизельній тязі, багато в чому саме через високу паливну ефективність. На цьому тлі експерти видання SlashGear вирішили згадати, які дизельні моделі мали найнижчу витрату палива в історії. До рейтингу увійшли десять авто.
Honda HR-V i-DTEC
Двигун: 1,6 л i-DTEC, 118 к.с.
Витрата палива: 5,0 л/100 км
Коробка передач: шестиступінчаста механічна
Audi A2
Двигун: 1,4 л TDI
Витрата палива: 4,3 л/100 км
Особливості: Легкий, аеродинамічний кузов, що став основою для високої економічності.
Примітка: Випуск припинено, модель не досягла комерційного успіху через високу ціну.
Skoda Octavia
Двигун: 2,0 л TDI
Витрата палива: 4,3 л/100 км (за WLTP)
Коробка передач: шестиступінчаста механічна
Примітка: Одна з найекономічніших моделей у своєму сегменті, доступна в Європі.
Opel/Vauxhall Corsa
Двигун: 1,5 л дизель
Витрата палива: близько 4,0 л/100 км
Особливості: Компактний, доступний на британському та європейському ринках.
Примітка: Останнє дизельне покоління, замінене гібридними та електричними версіями.
Honda Civic i-DTEC
Двигун: 1,6 л i-DTEC, 118 к.с.
Витрата палива: 3,5 л/100 км
Примітка: Ефективний дизельний варіант, знятий з виробництва на користь гібридів.
Opel/Vauxhall Astra
Двигун: 1,5 л дизель, 130 к.с.
Витрата палива: близько 3,3 л/100 км у реальних умовах
Примітка: Рекордна витрата пального для Astra, проте дизельні версії поступово зникають із лінійки.
Kia Rio
Двигун: 1,1 л, трициліндровий дизель, 74 к.с.
Витрата палива: 3,2 л/100 км
Особливості: Один із найекономічніших автомобілів, орієнтований на доступність і надійність.
Примітка: Економічний і малопотужний варіант, що став популярним завдяки низькій витраті палива.
Renault Clio 1.5 dCi ECO
Двигун: 1,5 л dCi
Витрата палива: 3,1 л/100 км
Примітка: Остання дизельна версія Clio; Renault припинила розробку нових дизельних двигунів з 2021 року.
Peugeot 208 BlueHDi
Двигун: 1,6 л BlueHDi
Витрата палива: 2,9 л/100 км
Особливості: Використання аеродинамічного кузова та шин Michelin Energy Saver+.
Примітка: Один із найекономічніших автомобілів із перевіреним показником витрати в реальних умовах.
Volkswagen XL1
Двигун: 0,8 л двоциліндровий дизельний гібрид
Витрата палива: 0,9 л/100 км (261 миль на галон)
Особливості: Легкий і аеродинамічний кузов, експериментальний обмежений випуск.
Примітка: Найекономічніший дизельний автомобіль в історії, випущений обмеженим тиражем, проєкт затьмарений наслідками «Дизельгейта».