Багато водіїв роблять одну й ту саму помилку після зупинки автомобіля, яка в підсумку веде до поломки двигуна. Про це попередив досвідчений моторист, який пояснив, з чим пов’язані подібні наслідки.
За словами експерта, турбовані автомобільні мотори в процесі своєї експлуатації розігріваються до межі. Якщо відразу після зупинки заглушити силову установку, не давши їй охолонути, це може призвести до серйозних наслідків для самого двигуна, а також інших вузлів і агрегатів.
Причому проблеми можуть бути і зі звичайними атмосферними двигунами, пояснює моторист. Особливо після роботи під навантаженнями, наприклад, під час їзди в заторах. Перегрітий мотор відключається, а разом із цим припиняється робота радіаторного вентилятора і циркуляція антифризу. Все це згубно позначається на стані прокладок, інших гумових ущільнень і самого двигуна.
Експерти рекомендують дати двигуну остудитися після зупинки, хоча б секунд 20-30 давши йому попрацювати на холостих обертах. Ключовим індикатором при цьому буде робота вентилятора. Якщо він перестав працювати, значить мотор охолов і можна його глушити.