Китайські виробники пропонують більш конкурентоспроможні і доступні моделі з сучасними функціями в порівнянні з автомобілями. Однак це стосується саме нових машин. Власник СТО розповів, які проблеми можуть очікувати на майбутнього власника старого «китайця».
Ранні китайські автомобілі, що вироблялися приблизно 15-20 років тому, були доступні за привабливою ціною. Однак вони мали низку недоліків, таких як помилки у збиранні, часті поломки, а також швидкий процес корозії кузова та використання дешевих матеріалів у салоні. стабільних дилерських мереж та сервісних центрів ускладнювало технічне та гарантійне обслуговування, через що власникам часто доводилося вирішувати ці проблеми самостійно.
З 2012 року автовиробники з КНР досягли значних успіхів, зосередившись на покращенні якості, довговічності та комфорту. Моделі з Піднебесної на той час вже були здатні проїжджати понад сто тисяч кілометрів без серйозних проблем, що різко контрастує з їхніми попередниками.
Двигуни, багато з яких були засновані на японських технологіях, стали набагато надійнішими. З 2012 року вони почали відповідати сучасним стандартам. Крім того, навіть бюджетні «китайці» того часу оснащені такими функціями, як контроль швидкості, оптика на світлодіодах та доступ до салону без ключа. При цьому на вторинному ринку китайські 10-річні автомобілі часто коштують дешевше навіть за Ланоса з аналогічним пробігом.