В епоху активного переходу до електромобілів Mercedes-Benz залишається вірним дизельним двигунам, особливо в преміальному сегменті.
Mercedes продовжує розвивати дизельні двигуни, виділяючи значні інвестиції на їхнє вдосконалення. Сучасні агрегати, такі як OM654 та OM656, відповідають жорстким екологічним вимогам та гармонійно інтегруються у гібридні установки. Прикладом є плагін-гібриди на дизельній основі, які здатні долати до 120 км виключно на електричній тязі.
Моделі з дизельними двигунами, такі як A-Class з 2,0-літровим мотором потужністю 116 к.с., демонструють видатну економіку палива, витрачаючи всього 3,4 л на 100 км. Це робить дизель привабливою альтернативою бензиновим та навіть електричним автомобілям.
У майбутньому Mercedes планує сфокусувати застосування дизеля у моделях середнього та високого класу, починаючи з C-Class. Дизельні двигуни особливо затребувані для великих та важких автомобілів завдяки їхній високій тяговій потужності та низькій витраті палива.
Історія Mercedes-Benz в галузі дизельних технологій почалася з моделі 260D, представленої в 1936 як перший у світі серійний автомобіль з дизельним двигуном. Пізніше бренд став піонером у розробці турбодизелів та системи упорскування Common Rail, а в середині 2000-х впровадив AdBlue-технологію для зниження викидів.
Сучасні дизельні двигуни Mercedes підтримують роботу на екологічному біопаливі, такому як HVO100. Це дозволяє знизити вуглецевий слід і робить їх відповідним рішенням для клієнтів, які шукають баланс між потужністю, економічністю та екологічністю.