U-News » Здоров'я » Вчені знайшли смачний спосіб знизити "поганий" холестерин
Всі новини

Вчені знайшли смачний спосіб знизити "поганий" холестерин

Пекани — не лише смачний перекус, а й дієвий інструмент у боротьбі з підвищеним холестерином.

Вживання пеканів щодня може допомогти знизити рівень холестерину та покращити стан серцево-судинної системи.

Про це повідомило видання earth.com.

Добровольців розділили на дві групи: одна зберігала звичний режим харчування, інша замінила перекуси (зокрема, чипси та печиво) на сирі несолоні пекани — до 57 грамів на день (це приблизно 30–35 половинок горіхів). Уже через 12 тижнів у другої групи рівень ЛПНЩ («поганого» холестерину) знизився на 7 мг/дл, а рівень тригліцеридів — на 16 мг/дл. У контрольної групи таких змін не спостерігалося.

Крім того, загальний рівень холестерину знизився більш ніж на 8 мг/дл. Суттєвих змін артеріального тиску або жорсткості судин не зафіксували, що вказує на прямий вплив пеканів на ліпідний обмін.

Пекани містять близько 12 грамів мононенасичених жирів у кожній порції, а також магній і поліфеноли. Як пояснив кардіолог Техаського інституту серця Метью Сегар, ці горіхи пригнічують тимчасові сплески тригліцеридів після їжі — чинник, який із часом може підвищувати ризик серцевих захворювань.

Основна жирна кислота у пеканах — олеїнова, така сама, як в оливковій олії. Вона допомагає знижувати утворення ліпопротеїнів дуже низької щільності в печінці, що зменшує кількість попередників ЛПНЩ.

Учасники дослідження, які споживали пекани, також покращили якість свого харчування. Індекс здорового раціону зріс на 9 пунктів, зросло споживання клітковини на 3 грами на день, а кількість доданого цукру — навпаки, зменшилася.

Дієтологиня Мішель Рутенштейн зазначає, що елагова кислота в пеканах зменшує запалення, а флавоноїди покращують функцію судин, що сприяє кращому кровообігу.

Дослідження показують, що регулярне вживання горіхів — п’ять і більше порцій на тиждень — може знизити ризик серцево-судинних хвороб на 13%.

Попри користь, варто пам’ятати: пекани — висококалорійні. 57 грамів містять близько 390 ккал. Учасники дослідження в середньому набрали 0,7 кг, хоча горіхи сприяють відчуттю ситості, що зменшує ризик переїдання.

Пекани не рекомендують людям із алергією на горіхи. Також важливо враховувати їхню енергетичну цінність у разі дотримання дієт з обмеженням калорій.

Хоча пекани не замінюють лікарські засоби, включно зі статинами, вони можуть стати смачним і корисним доповненням до раціону, спрямованого на підтримку здоров’я серця.

Нагадаємо, лікар розповів, в чому переваги японської дієти для здоров’я, чому вона може подовжити життя українцям.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 535
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 348
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 245
Побачили померлих уві сні: психологи розкрили, що це означає насправді
11 895
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 569
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 537
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 513
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 438
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 183
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 365
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 168
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
10 167
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
9 991
Стало відомо, на яких умовах Європа готова замирити Україну з Росією
0
Камалія опинилася у кареті "швидкої" й назвала причини погіршення здоров’я
0
Саме вони найчастіше знаходять справжнє кохання: рейтинг знаків Зодіаку
0
"Лицемірка": Єфросиніна оригінально прокоментувала зустріч з Поляковою після скандалу
0
Жінка вийшла заміж за незнайомця заради розваги: через 27 років вона розповіла про наслідки
0
"Це помилка": соліст відомого гурту відповів, чому шкодує про участь в "Х-Факторі"
0
Покійний чоловік “залишив” родині майже 60 млн гривень: неймовірна історія виграшу в лотерею
0
Названо ознаки, які можуть вказувати на наближення удачі: на що радять звернути увагу
0
Могилевська випадково засвітила чоловіка на відео та показала сюрприз для нього
0
Зірка "МастерШефа" Мартиновська різко відреагувала на критику її нової зовнішності: фото до та після
0
Довге бадилля у картоплі: добре це чи погано і навіщо раніше його притоптували
0
Як безпечно та ефективно позбутися плісняви на стінах і стелі в квартирі
0
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...