В Україні в зимовий період деякі власники транспортних засобів надають перевагу пересуванню громадським транспортом, а свої автомобілі ставлять на стоянку або в гараж до весни.
Експерти назвали технічні проблеми, які провокує тривалий простий автомобіль.
Справа в тому, що автовиробники створюють силові компоненти та механізми з урахуванням регулярної експлуатації автомобіля. Природний стан машини – це активна експлуатація, а не тривалий період спокою. Під час руху всі агрегати транспортного засобу перебувають у робочому режимі та не страждають від масляного голодування. У стані спокою процес змащення всіх деталей зупиняється.
Крім того, при простої гальмівні диски можуть піддаватися дії іржі вже після тижневої перерви у використанні. Те саме відбувається з іншими металевими елементами автомобіля. Незважаючи на зусилля виробників, повністю перемогти корозію металу неможливо. Тривала бездіяльність та відсутність контакту з мастилом також завдає шкоди гумовим ущільненням та прокладкам. Ці матеріали схильні до втрати еластичності та розтріскування.
Крім того, моторні та трансмісійні оливи, що перебувають у стані спокою, втрачають свої властивості. Тому після довгого простою обов’язково потрібно замінити стару оливу на нову. Також тривала нерухомість негативно впливає на гідравлічні системи авто, наприклад, гальмівна рідина схильна до накопичення вологи, що впливає на ефективність гальмівної системи.
Стан автомобіля багато в чому залежить від умов зберігання в період спокою. Низька вологість сприятливіша для автомобіля. Однак більшість машин у містах змушені зимувати на відкритих майданчиках або в гаражах, що не провітрюються. Навесні їм буде потрібна ретельна, глибока і, на жаль, витратна процедура, інакше автомобіль може серйозно постраждати.