Атмосферні двигуни вважаються набагато надійнішими, ніж турбовані, однак і вони мають один серйозний недолік.
Досвідчений автомеханік, зокрема, розповів порталу ampercar.com, чому глушити мотор одразу після зупинки категорично не варто.
Експерт пояснив, що на 3000-4000 оборотах на хвилину двигун відчуває серйозне навантаження і сильно нагрівається. Для його охолодження необхідна циркуляція мастила та охолоджувальної рідини. Те ж саме стосується і коробки передач, яка охолоджується за рахунок циркуляції мастила по магістралі.
Швидке вимкнення двигуна призводить до того, що всі насоси, які переганяють рідини по системі, моментально вимикаються, не встигаючи тим самим охолодити двигун, температура якого миттєво підскочить до пікових значень. Таке явище вкрай шкідливе для мотора.
До того ж мастило в певних ділянках у цей момент також відчуває сильний перегрів, втрачаючи свої корисні властивості. Деяка кількість мастила при цьому пригорає на стінках двигуна, що згодом веде до появи неполадок у роботі агрегату. Тому експерти рекомендують після закінчення руху дати двигуну попрацювати декілька хвилин хочаб на холостих обертах.