Існує поширена думка, що великої різниці в моторних оливах для автомобілів не існує. На ділі ж виявляється, що одні види лубриканта відмінно підходять для окремих двигунів, але іншим вони можуть бути абсолютно протипоказані.
Якщо говорити про атмосферні та турбовані двигуни, то варто зазначити, що перші набагато надійніші, завдяки простішій конструкції. З ними і проблем в обслуговуванні виникає набагато менше в зв’язку з цим. Для «атмосферників» цілком добре підходить використання мінерального або напівсинтетичного моторного мастила, оскільки навантаження на них, як правило, помірне.
А щодо двигунів із наддувом, то через підвищені навантаження їм потрібна більш витривала синтетика. Варто пам’ятати, що турбіна після агресивної їзди може розігріватися до 700-800 градусів.
За такої температури мінеральне масло починає швидко розкладатися, утворюючи вуглецеві відкладення в зазорах, що в підсумку може призвести до заклинювання турбіни.
При цьому в умовах бездоріжжя частого буксирування (наприклад, причепа) або регулярних коротких поїздок не допоможе і синтетичне мастило, у зв’язку з чим заміну лубриканта слід виконувати зі збільшеним інтервалом.