Підрозділ AMG в компанії Mercedes-Benz завжди відповідав за найсміливіші і нестандартні рішення, але у фанатів бренду найчастіше асоціювався виключно з найпродуктивнішими і спортивними автомобілями.
Водночас в історії ательє були вельми незвичайні моделі. У виданні CarBuzz відібрали десятку найкращих із них, які заслуговують на особливу увагу.
1. 2007 Mercedes-Benz R63 AMG
Двигун: 6,2-літровий V8
Потужність: 503 к.с.
Розгін до 100 км/год: 4,6 секунди
Незвична для мінівена спортивна динаміка, повний привід, посилена підвіска та агресивний дизайн. Тільки 200 екземплярів, що робить його справжньою рідкістю.
Двигун: 3,0-літровий 5-циліндровий дизель із турбонаддувом
Потужність: 229 к.с.
Розгін до 100 км/год: ~6,8 секунд
Привід: Задній
Експеримент із дизельним спорткаром. Доступний у кузовах седан, універсал і хетчбек. Спортивні налаштування підвіски і зовнішній вигляд AMG, але модель не отримала популярності.
3. 1998 Mercedes-Benz A38 AMG
Двигун: Два 1,9-літрових рядних 4-циліндрових
Потужність: Близько 250 к.с.
Розгін до 100 км/год: ~5,7 секунд
Привід: Передній і повний (при активуванні заднього двигуна)
Компактний автомобіль із двома двигунами, по одному на кожну вісь. Експериментальна модель, випущена лише в чотирьох екземплярах, одна з яких була у легендарного гонщика Мікі Хаккінена.
4. 2014 SLS AMG Coupe Electric Drive
Мотори: 4 електромотори
Потужність: 751 к.с.
Розгін до 100 км/год: 3,9 секунди
Запас ходу: ~250 км
Один із перших електрокарів у преміум-сегменті, створений на основі SLS AMG. Найпотужніша електрична модель свого часу, але вироблена в обмеженій кількості – лише 9 екземплярів.
5. 1990 Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II
Двигун: 2,5-літровий рядний 4-циліндровий
Потужність: 235 к.с.
Розгін до 100 км/год: ~7,1 секунд
Привід: Задній
Автомобіль для DTM, розроблений за участю Cosworth. Агресивний дизайн із розширеними арками, спойлерами та спортивною підвіскою. Став символом перегонів на туристичних автомобілях.
6. 2009 Mercedes-Benz SL 65 AMG Black Series
Двигун: 6,0-літровий V12 із двома турбінами
Потужність: 661 к.с.
Розгін до 100 км/год: 3,8 секунди
Привід: Задній
Купе з фіксованим карбоновим дахом, широкою колією і спортивною підвіскою. Обмежена серія, що стала вершиною в лінійці SL завдяки агресивному дизайну та високій продуктивності.
7. 2013 Mercedes-Benz G63 AMG 6×6
Двигун: 5,5-літровий V8 із двома турбінами
Потужність: 536 к.с.
Привід: 6-колісний повний привід
Найекстремальніший позашляховик від Mercedes із трьома осями, призначений для складних умов. Вражає не тільки своїм виглядом, а й можливостями в будь-яких умовах.
8. 1988 Mercedes-Benz 300CE 6.0 AMG Hammer
Двигун: 6,0-літровий V8
Потужність: 375 к.с.
Максимальна швидкість: 299 км/год
Модель, яка зробила AMG знаменитим тюнінг-ательє. Створена до офіційного об’єднання з Mercedes і стала першим серійним спортивним седаном у світі.
9. 1999 Mercedes-Benz SL73 AMG
Двигун: 7,3-літровий V12
Потужність: 520 к.с.
Розгін до 100 км/год: ~4,8 секунди
Привід: Задній
Найпотужніший SL свого часу, його двигун також використовувався в гіперкарі Pagani Zonda. Загалом вироблено близько 42 екземплярів, модель стала легендою завдяки рідкісності та продуктивності.
10. 1997 Mercedes-Benz CLK-GTR
Двигун: 6,9-літровий V12
Потужність: 604 к.с.
Максимальна швидкість: 344 км/год
Розгін до 100 км/год: 3,8 секунди
Створено для участі в чемпіонаті FIA GT. Практично всі деталі цієї моделі були унікальними, що робить її одним із найбільш знакових суперкарів в історії автоспорту.