Проблема з приводним інвертором може призвести до того, що автомобіль Tesla Cybertruck перестане виробляти крутний момент.
Tesla цього року вшосте відкликає Cybertruck. Потенційна проблема з приводним інвертором може призвести до того, що певні пікапи перестануть виробляти крутний момент, що призведе до раптової втрати тяги та збільшення ризику аварії.
Відкликання стосується 2431 примірника, виготовлених у період з 6 листопада 2023 року по 30 липня 2024 року, з металооксидно-напівпровідниковими польовими транзисторами (MOSFET).
Проблема може виникнути без попередження й педаль акселератора просто не реагуватиме. Однак, коли несправність все ж виникає, на дисплеї з’являється попереджувальне повідомлення з вказівкою водієві зупинитися.
«Жодних попереджень не відбувається перед втратою тяги, — зазначила Tesla у своєму звіті про відкликання NHTSA. — Однак, коли водій втрачає здатність застосовувати крутний момент, він негайно отримує візуальне сповіщення на інтерфейсі користувача з інструкцією безпечно зупинити автомобіль на узбіччі».
Компанія Tesla почала розглядати проблему з інвертором 5 серпня 2024 року, досліджуючи скаргу клієнтів про те, що їхній автомобіль раптово втратив двигун кількома днями раніше. Потім автовиробник проаналізував дані, перш ніж виявити підвищену частоту відмов для приводних інверторів, оснащених компонентами MOSFET.
Tesla замінить приводний інвертор у проблемних екземплярах на інвертор з належним чином функціонуючим MOSFET. Автовиробник не вказав точну проблему з частиною, яка викликає проблеми з приводом. У звіті про відкликання безпеки зазначено, що Tesla не знає про зіткнення, травми чи смертельні випадки, пов’язані з цією проблемою.
Як зазначалося, це вже шосте відкликання Cybertruck цього року. Попередні відкликання були реакцією на фізичні проблеми, такі як несправність склоочисників (з яких було відкликано 11 688 вантажівок), слабке оздоблення або проблеми з педаллю акселератора.