Найбільш комерційно успішна лінійка баварського бренду веде свою історію з 1975 року, коли на світ з’явилася перша генерація «троячки» із заводським індексом Е21.
Сьогодні на конвеєрі вже сьоме покоління (G20), прем’єра якого відбулася восени 2018 року, а зараз на дороги виїхали перші прототипи нового покоління. Зазначимо, що в планах баварців «трьошка» одразу у двох версіях — із традиційними ДВЗ та повністю електрична, причому остання отримає оригінальний кузов із іншими пропорціями, натхненими концептом Neue Klasse.
Що ще відомо про новинку
Героєм цієї статті є седан з традиційною силовою установкою, який за пропорціями схожий на модель нинішнього покоління: тут такий же довгий капот, короткий передній звис і довга колісна база, як і належить автомобілю з класичним компонуванням. При цьому дизайн у нього буде зовсім новим. Поки що кузов тестового зразка прихований під товстим шаром маскування, проте вже проглядаються риси передньої частини, яка стане практично вертикальною. Є ймовірність, що її дизайн буде схожим на вищезгаданий концепт Neue Klasse, проте ми зобразили варіант, зроблений в актуальній стилістиці нових моделей компанії.
Боковини стануть більш простими формою, приблизно як у нової 5 серії, а найцікавішою деталлю тут можна вважати висувні дверні ручки. Задня частина також помітно відрізнятиметься від «троячки» нинішнього покоління за рахунок низько розташованої ніші номерного знака і більш розташованих горизонтальних ліхтарів. Подібний прийом викликає асоціації з дорестайлінгового седаном 2 Series Gran Coupe , причому в ході рестайлінгу від нього відмовилися на користь більш традиційного оформлення корми. Крім того, особливістю поміченого фотошпигунами прототипу нової “троячки” є чотири круглі патрубки вихлопної системи, що може бути атрибутом однієї з “заряджених” версій.
На відміну від старших моделей 5/i5 і 7/i7 , зроблених на єдиній платформі, нова «троячка» у традиційних версіях, як очікується, збереже «візок» CLAR (на ній також зроблений кросовер Х3 нового покоління ), в той час як електричний Варіант i3 буде побудований на архітектурі Neue Klasse. Крім платформи, нова 3 серія може розділити з Х3 і моторну гаму, яка включає 2-літрові 4-циліндрові та 3-літрові рядні 6-циліндрові мотори.
Прем’єра новинки очікується ближче до 2026 року. Нагадаємо, кілька місяців тому дебютував перший в історії гібридний універсал BMW M5 Touring.